Alla inlägg den 2 september 2010

Av Linda - 2 september 2010 23:36

Idag har det var riktigt underbart väder igen =) Man kan inte annat än att gilla när solen skiner och himlen är blå med lite stackmoln dock har det blåst lite granna och då har man lurat sig själv att det är varmare än vad det egentligen är.. Så länge solen skiner är jag mer än nöjd!

Igår låg jag och läste innan jag somnade sen sov jag hela natten, men jag vaknade till några gånger under morgonen fast jag gick inte upp förrän klockan var tolv. Skönt att sova, men jobbigt när man sover så länge bara.. Har gjort lite småsaker här hemma på dagen. När jag jobbade igår ringde jag till Malin som har hand om det här med Passerkorten till gymmet och hon ringde mig idag runt halv fyra och hon sa att det hade blivit något galet med mitt kort - det skulle börja gälla från den 9:e september... Nu fattar jag varför kortet inte har fungerat! Haha, så kan det gå! Jag förlängde tiden igår med ja så jag kan använda det året ut. Ska ta tag i gymmet nu igen känner jag!

S., och jag hade bestämt att vi skulle ut och powerwalka idag så vi gick fem över fyra hela Hälsoslingan på en timme och tjugo minuter   Vi gjorde bara ett kort stopp på en fem minuter inne på ICA så jag kunde hämta ut mitt paket från H&M. När vi kom till mig prata vi lite och sen gick jag upp till mig för att prova mina kläder - jag behöll alla tre plaggen faktiskt! Handduken kan jag ju inte prova direkt fast den gillar jag skarpt!

Idag fick jag äta min Fläskkarré med stekt Potatis och Sallad till! Blev ju aldrig av igår då jag åkte på jobb. Men annars har det vart en lugn torsdag utan några större händelser. Var dock rätt mör i benen efter rundan, men då vet jag ju att det tar i alla fall! Godd natt på Er! Tjing tjong.


Fick min sista VeckoRevyn idag med ja, skiter i att förnya prenumerationen.

  

Av Linda - 2 september 2010 22:34

Igår när jag jobbade kväll fick jag ett sms och det var en Avisering från H&M som hade kommit, men jag han inte hämta ut paketet igår så jag fick ta det idag istället. När man beställer kläder vet man ju inte riktigt om de kommer passa, om det är rätt färg eller om man ser relativt okej ut i dem. Så var det inte denna gången utan jag var nöjd med allt som jag hade beställt! Alltid lika kul när man är det.. Hade 1o% på ALLT som jag beställde i katalogen!


Detta beställde jag från H&M:
* Kökshandduk, 44,5o (Ordinarie pris 49,5o kronor), H&M- Jag tyckte att den här handduken var fin och jag är i behov av nya handdukar! Fin och billig!

* Svart Blus, 39,5o kronor (Denna var på REA så jag vet inte ordinarie pris på den), H&M- Hade hellre velat ha den är i vitt och med långa ärmar, men det funkar bra med svart också plus kort ärm! Jag gillar den! Billig dessutom.

* Rutig Skjorta, 179 kronor (Ordinarie pris 199 kronor), H&M- Den här gillade jag och den sitter bra! Aldrig fel med rutiga skjortor! Passar bra ihop till mina nya boots!

* Jeansshorts, 224 kronor (Ordinarie pris 249 kronor), H&M- Dessa var jag osäker på innan, men jag tyckte att de satt bra så jag behåller dem! Dessutom ville jag ha ett par i en lite mörkare färg.

 

  

  

  

  

Av Linda - 2 september 2010 20:14

  


Det har ju vart fint väder idag och då passade jag på att använda min jeanskjol. Mina nya boots älskar jag helt klart =)


* Topp, H&M.

* Jeanskjol, Vero Moda.

* Strumpbyxor, H&M- NYA! Gillar dessa och jag tycker att de är riktigt snygga!

* Boots, H&M- NYA! ÄLSKAR dem! Helt jävla underbara skor!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards