Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Trevlig eftermiddag på stan

Av Linda - 26 augusti 2010 21:34

Inatt låg jag och syrran och tjöta om allt möjligt ända till halv fem imorse.. JÄVLAR vad klockan gick, haha! Inte trodde jag att klockan var så jävla sent som den verkligen var.. Tiden går fort när man har roligt! Jag sov inte länge innan mamma väckte mig för att jag skulle gå upp och ta mitt pencillin och sen la jag mig igen för att fortsätta sova. Haha, syrran och jag vaknade tjugo i ett. Ooops så det kan gå.. Vi somna ju så jävla sent bara.

Jag slappa lite innan vi åkte mot stan och jag sminkade mig fast idag var syrran klar före mig och det händer faktiskt inte ofta! Vi mötte upp våran andra syster strax innan tre och då tog vi bussen mot stan. För en gångs skull har det vart uppehålls väder här och det blåste inte alls mycket. Jävligt fin torsdag med andra ord.. 

Vi hoppade av på Kungsportsplatsen och gick mot Kompassen, där var vi inne i affärerna och kikade, syrrorna hittade lite som de köpte, men eftersom min lön inte har kommit än så fick jag låta bli att köpa något. Titta gjorde jag däremot.


Jag hade bestämt med våran kusin C., att vi skulle mötas upp inne i stan efter hon hade slutat skolan. Vi möttes upp lite efter fem i Brunnsparken och vi vandrade upp mot Avenyn - vi skulle käka någonstans, men visste inte riktigt var... Vi bestämde oss för att ta MAX borta på Gamla Ullevi. Jag åt Chicken Nuggets där, men jag måste säga att det är mycket goare på McDonald´s än där fast det kanske har och göra med att jag är mer van vid McDonald´s Chicken McNuggets.. Trevligt hade vi och det var jävligt kul och trevligt att träffa våran söta kusin! Sammanlagt satt vi där i två timmar, shiiit vad klockan går och går!

Vi gick mot Centralen och Nordstan där vi gick in på Åhléns City. Sen när de hade stäng gick vi till Lilla Bommen och Göteborgshjulet där vi tog lite kort =) Men eftersom min kabel är hemma hos mig så får jag lägga upp korten sen i efterhand istället! TREVLIG eftermiddag har vi haft   

Nu ska jag glo lite på Nyheterna innan jag behöver lägga mig och sova är rätt trött nu känner jag. God natt. Tjing tjong


Här kommer lite bilder som jag tog på Göteborgshjulet nu på kvällen. Enjoy the pictures =)

  

  

  

  

 
 
Miss0 - svensk tjej i Oslo

Miss0 - svensk tjej i Oslo

27 augusti 2010 12:29

Thanks! Visst blev den bra? Men lite småfix bara så är den komplett! Designen är ju inte helt vad jag tänkte mig först men denna duger bra :)
Gött att man har en pojkvän som kan sånt här ;) hehe.

Kul att träffa syskonen och andra familjmedlemmar då :)

Hoppas du får en fin helg!
Kram!

http://www.miss0.se

 
Miss0 - svensk tjej i Oslo

Miss0 - svensk tjej i Oslo

29 augusti 2010 18:13

Kul! Du får posta upp lite pics en så man får se likheten ;) hehe.

Min helg har varit riktigt bra faktiskt! ^^ Qualitytime i fredags med SATS 2 och igår var vi på kräftskiva här i Oslo. Lovely!

Kram kram

http://www.miss0.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards