Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

GÖTEBORG

Av Linda - 25 augusti 2010 12:34

Idag var det dags att åka hem igen i några dagar.. Jävligt skönt måste jag säga. Men den här gången blir inte som andra gånger eftersom min lillasyster ska flytta nu i helgen. Då kände jag att jag ville åka hem en dag tidigare så vi hinner umgås lite innan hon flyttar till en annan ort. Jävligt konstigt känns det att hon som är minst ska flytta!! Det kommer ta ett tag innan man vänjer sig, men det är klart, för dem tog det nog ett tag innan de hade vant sig vid att jag hade flyttat, både när jag flyttade till Oslo och hit.. Men Oslo var ju inte permanent utan bara en kort tid. Där jag bor nu är inte permanent heller i och för sig, men här har jag ju bott längre och där skulle jag bara jobba som au-pair! 

Jag har i alla fall packat nu så det är klart och jag hoppas att jag har tagit med mig bra kläder.. Det där med packning är inte min grej, ALLS! Hellre för mycket än för lite är min filosofi  

Jag var uppe imorse som vanligt och sen la jag mig igen och jag gick upp tjugo i tolv. Sov väldigt bra inatt, men egentligen hade jag ingen lust alls att behöva gå upp tjugo över sju... Fast det gick ju och jag är tvungen till det då är det skillnad när jag verkligen måste! Den här jävla blåsten gör mig gaaaaaalen!! Hemma i Göteborg kommer det ju blåsa som faaaaaan där också, men jag hoppas på att solen skiner där i alla fall.

Nej, nu ska jag göra lite annat och om en timme ska jag gå ner till tåget! Ha en bra onsdag! Tjing tjong.

 

På tåget ner satt jag och läste lite i min VeckoRevyn (11). När jag kom till Frölunda och hem till mamma käkade jag Köttbullar och Makaroner och efter det gick syrran och jag till Torget för att kika lite. TUR att lönen kommer på fredag plus att den är saftig så jag kan köpa mig ett par snygga skor! Vet på ett ungefär vad jag vill ha för skor. 

 

  

 
 
Miss0 - svensk tjej i Oslo

Miss0 - svensk tjej i Oslo

25 augusti 2010 18:31

Gött att vara hemma nu då :) Samla lite energi inför hösten :)

Jaså var inte Hoffmaestro bra live? ;/

Aj då, men är du bättre nu då? Jaa, vissa har inte humorn va Haha.

Kram

http://www.miss0.se

 
Miss0 - svensk tjej i Oslo

Miss0 - svensk tjej i Oslo

25 augusti 2010 22:51

Maria är ju helgrym! Älskar den människan :)
Ah okej, jag tycker Hoffmaestro är rätt sköna men kanske inte när småkids hoppar på en ;) hehe.
Soft med shopping! Du får posta upp vad du fyndar för nå :)

Kram!

http://www.miss0.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards