Direktlänk till inlägg 11 augusti 2010

Slapp dag

Av Linda - 11 augusti 2010 17:36

Att vara ledig mitt i veckan är inte dumt alls! Idag och imorgon är sådana dagar och det gillar jag riktigt, riktigt mycket. Men vad har jag gjort idag då? INGENTING vettigt i alla fall, hehe! Kör ju sista helgen nu för i sommar den som kommer så det är bara bra att vila upp sig lite granna.

Jag vaknade kvart i tio idag och sen sov jag inte speciellt bra efter det, men jag gick inte upp förräns klockan var tolv. Det har vart så grått och trist idag dessutom så det var väldigt mörkt i sovrummet och vid fyra tiden började det mullra, men det var inte farligt alls utan det gick över väldigt fort plus att det regnade - nu är det däremot uppehåll. Blåser lite granna och det är inte såå varmt.. BLÄ!! Jävla skit höst som redan har kommit..

Har vart nere i återvinningsrummet och återvunnit och nu ska jag laga lite Chicken Nuggets, Pommes Frites, Vitlöksdressing och Sallad till det hade jag tänkt idag. OJ, vilken roooooolig dag va? ;-)

Ska i alla fall iväg till PA:s efter maten hade jag tänkt och handla lite. Har inte fått upp röven ur soven än.. Det blev inget PA:s idag eftersom det regnar från och till hela jävla tiden så jag tar det imorgon istället. Ha en bra eftermiddag folks! Läste i min VeckoRevyn (1o) innan läggdags i alla fall. Tjing tjong


Jag såg en bild på Honom igår och jag säger då det: DU var mycket finare på MIN tid!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards