Direktlänk till inlägg 5 augusti 2010

JOBB 16-22

Av Linda - 5 augusti 2010 14:44

Fy fan vad regnet vräker ner här nu och åskat har det gjort också, men det gör inte mig så mycket det är mest regnet. Blåsten har lugnat ner sig - skönt! Men det borde ge sig tills jag ska cykla iväg om en timme. Kan ju alltid hoppas i alla fall.

I tisdags när jag gled ur bussen i Lidköping måste jag ha sträckt mitt höger ben rätt rejält för det gör rätt så jävla ont i det och det var samma sak igår, men då tänkte jag att jag måste vart trött i benen efter utekvällen, men eftersom det fortfarande gör ont så måste jag ha sträckt mig.. Ont gör det i alla fall!

Imorse runt nio vaknade jag av ett jävla oväsen trodde att det var mitt tvättställ som åkte ner i golvet, men det var grannens, det händer ju att saker och ting åker ner i golvet här när det blir korsdrag..

Sov bra hela natten annars dock har jag drömt en jävla massa konstiga drömmar vet jag.. Jag gick inte upp förrän fem i tolv idag heller faaaaaan vad jag sover länge då! Det blir la så när man kommer i säng sent och har förlorade timmar att ta igen.. I och för sig har jag svårt att lägga mig i tid på sommaren det blir lätt att man läser rätt länge, men det gjorde jag inte igår då jag var rätt trött!

När jag hade gått upp gick jag in i duschen och efter det satte jag mig vid datorn. Kvart över ett ringde telefonen och det var ju världens bästa J., som ringde   Det var så jävla kul att prata med henne igen och vi bestämde att jag ska snart, snart komma och hälsa på henne! Det var rätt många år sen vi sågs nu då hon bott utomlands i fem år...  


Jag har även diskat och fixat lite god svensk husmanskoste - korv och makaroner till ikväll. Längesen jag åt just den typen av mat. Just nu hoppas jag bara att den här kvällen kommer gå bättre än gårdagen.

Däremot det där jävla regnet verkar inte ge med sig! Nu ska jag slappa lite innan jag cyklar iväg! Ha en bra eftermiddag folks! Tjing tjong

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards