Direktlänk till inlägg 2 augusti 2010

Ledig måndag

Av Linda - 2 augusti 2010 21:34

Idag har det var riktigt jävla skönt att vara ledig efter mina få timmar som jag hade sovit natten till igår och mitt lilla bryt igårkväll.. Allting bara kom över mig igår och det blev helt enkelt för mycket. De där tårarna hjälpte i alla fall och sen sov jag som en stock hela jävla natten lång =)

Idag gick jag upp tolv, men jag vaknade från och till några gånger under morgonen, men jag behövde sova de där timmarna. Helt slut i kropp och hövve.

Jag vet att jag drömde att jag åkte till Fredrikshamn med Stena - shit vad jag är sugen på att åka dit! Men hmm, drömmar är ju bra konstiga och i min dröm kunde man inte gå igenom "suckarnas gång" utan istället lade båten till lite utanför Fredrikshamn bland en massa villor och man fick gå till centrum istället, men man kunde se Terminalen därifrån. Helt MONGO dröm ju! Har inte vart i just Fredrikshamn sen 1998..

Jag slappade ett tag efter att jag hade gått upp och sen vid halv tre cyklade jag ner till jobbet för att prata lite med chefen och sen gick jag med cykeln till stan och in på Vero Moda. Jag var på jakt efter något snyggt till imorgon och jag hittade en snygg klänning som jag ska ha på mig, sen in på Systemet och där köpte jag en Baccardi Razz och efter det gick jag in på Hemtex för att kolla på lite löpare något jag verkligen behöver, och jag hittade en fin. Efter det cykla jag till Willys där jag köpte 7Up till imorgon och Rostbiff.


När jag kom hem tog jag det lite lugnt och jag fixade min middag som blev Rostbiff, Potatissallad oich Sallad till. Kvart i sex kom S., till gården jag ropade på henne så hon kom upp snabbt - var ju tvungen att visa min klänning. Sen gick vi ut på vår powerwalk och vi tog Slingan som vanligt! Det kom lite regn medans vi gick, men det var inte farligt alls och sen när vi hade gått runt Vindängen blev det finare och det har vart jävligt varmt och kvavt idag. Svettades som fan när jag var ute och gick var alldeles för påklädd.. Trevlig och skön runda!

När jag kom hem har jag bara slappat och duschat! Nu däremot är det dags för sängen och läsa lite i min Plaza Kvinna Maj tänkte jag.. God natt på Er! Tjing tjong

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards