Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Linda - 31 juli 2010 11:11

Det var riktigt skönt att få sova länge idag eller ja, i alla fall till halv elva. Egentligen hade jag velat sova mycket längre, men inte idag inte.. Sovit bra inatt har jag gjort medans det blåst som faaan ute hela natten och det gör det fortfarande, men det regnar inte! Är lite sol, blå himmel och moln - huvudsaken är att det inte regnar!

Jaha, då har denna dagen kommit i år igen då jag jobbar för andra året i rad på årets crusing. Jag är inte så värst intresserad av bilarna eller så, men det är ju mest folk ute denna dagen och det är det som tar mest emot.. Dock tror jag inte att jag kommer att sova speciellt bra inatt då folk kommer ha fest i huset! Imorgon blir intressant att se hur den dagen kommer att gå.. Jag bara hoppas att denna eftermiddagen/kvällen går bra, det är ju rätt så jävla många timmar som man gör och man är med på allting förutom morgonarbetet..

Jag tog med mig en Pirog igår som jag tänkte äta idag. Är jag mer hungrig får jag ta något sen när jag kommit hem istället, men det blir nog bra ändå.

Ni får ha en bra lördag folks! Tjing tjong.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards