Direktlänk till inlägg 30 juli 2010

JOBB 15.3o-22

Av Linda - 30 juli 2010 12:34

USCH och TVI för att jag ens ska sätta min fot utanför dörren idag när det blåser och regnar som in i HELVETE! Det är för jävligt det här jävla vädret och värmen den har försvunnit sen länge.. Den är i Finland och Ryssland istället, varför var jag inte i Finland nu för i ens moderland?? PISS väder är vad det är!


Att jobba nu i helgen är jag inte så jävla pepp på heller faktiskt. Jag bara hoppas att denna helgen går riktigt jävla fort, men även jobbhelgen om två veckor. Detta är den näst sista som jag gör nu i sommar och sen kan jag välja fritt =) Det är både fördelar och nackdelar det där också egentligen.. Men då kan jag bestämma själv hur mycket jag vill/kan jobba och då behöver inte jag jobba varannan helg flera veckor i rad!! Det är det som är mest positivt med att lägga sitt egna schema och dessutom en stor fördel.

Jag gick upp tjugo i tolv idag och jag sov bra under natten vilket alltid är skönt och efter det gick jag in i duschen så nu är mitt hår rent igen!


Jag drömde om en gammal klasskompis inatt/imorse vad konstigt.. Jag vet att jag drömde om honom en annan gång också, men nu är det ett bra tag sedan och jag har inte sett honom på rätt många år då hans familj övergav Göteborg för Stockholm istället. Det är så jävla konstigt när man drömmer om folk man inte sett på år och dar!!

Jag pratade med världens bästa S., igår   Fy fan vad jag saknar henne och vi har så mycket att prata om båda två. Vi pratade lite mer än femtio minuter och det var jättekul att prata med henne igen! Vi kommer att ses snart igen nu är det verkligen på tiden och man ska prioritera de som bor långt bort emallanåt också och de är ju de som är mest värdefull för en på många sätt..

Nej, nu ska jag göra annat innan jag sticker iväg och jobbar. Hoppas bara att kvällen går jävligt fort och inte är speciellt dryg! Ni får ha en bra fredag folks! Tjing tjong


Kvällen gick bra och det gick hyfsat fort. Däremot har jag haft jävligt ont i min rygg och det är ju mindre roligt.. Ska läsa i min Plaza Kvinna Maj innan jag lägger mig nu så att jag kan somna sen,

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards