Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Linda - 28 juli 2010 21:34

Tidigare idag när jag hade min rast på jobbet gick jag ju på stan en halvtimme för en gångs skull.. Det finns ju inte många affärer här och de är inte speciellt roliga heller och dessutom hittade jag inget på Lindex eller Vero Moda. Däremot gick jag in på Bokia och köpte något som jag behöver!


Detta shoppade jag på Bokia idag:

* Kalender 2o1o/2o11, 139 kronor, Bokia- Eftersom min kalender sen förra året var slut på månader så fick jag köpa en ny! Dessa är jävligt snygga tycker jag och de är bra att ha så man vet när man jobbar.. Bra köp!


    

Av Linda - 28 juli 2010 18:34

Igår la jag mig alldeles för sent och när jag ska upp tidigt på morgoen får jag skylla mig själv, men jag kom upp imorse ändå även om jag var lite trött.. Hade vaknat upp vid halv sex och kollat på klockan och efter det somnade jag om! Dagen gick bra och vi hade det lugnt på jobbet! På rasten gick jag till stan för att gå in på Expert bland annat och där inne köpte jag en kabel till min stereo-datorn. (Men det skulle visa sig att den var fel när jag kom hem efter jobbet.) Jag var även inne på VeroModa och Lindex, men där inne hittade jag inte något speciellt. Hittade dock något inne på Bokia som jag vill ha och behöver! Ute var det skönt med sol och blå himmel, men lite senare kom det en del moln..

När jag väl kom hem kollade jag om min kabel funkade och det gjorde den inte så jag fick cykla ner till stan igen tjugo över tre. Då bytte jag den och sen cyklade jag hem igen via Trädgårdsgatan och hela Bangatan fram till Inudstrierna och hem! Det var jävlgit skönt att cykla den vägen hem, dit cyklade jag via Willys..

Sen efter halv sex visste jag inte vad jag ville ha för mat så jag cyklade till Willys och köpte CHIC, Gifflar, Hushållspapper, Pepsi, Tuggummi och Tvättmedel och när jag kom till Pizzerian stannade jag till där och köpte mig en Kebabrulle. Har verkligen ingen ork att fixa någon mat idag.. Känner mig rätt trött nu så ikväll blir det bara att slappa på soffan. SKÖNT det också för den delen!

Hoppas att Ni haft en bra onsdag folks! Tjing tjong.

Av Linda - 28 juli 2010 00:34

  

  

  

  

  

  

  


Nu har jag suttit och kollat igenom Glaze April nummer 2o1o, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat några produkter och det är mest kläder denna gången.


Detta hittade jag i Glaze April nummer 2o1o:

* Kanebo Sensai Emulsion Moist Fuktlotions, 995 kronor- VILL HA! Ett tips för dig som tänker investera i en lite lyxigare fuktprodukt till ansiktet är favoriten "Emulsion Moist" från japanska Sensai. Den lätta cremen absorberas snabbt av huden, men ger ändå en riktig fuktboost på djupet - perfekt som makeupbas inför sommarmånaderna alltså.

* Klänning Indiska, 199 kronor- VILL HA! Fin klänning! Billig dessutom!

* Baddräkt H&M, 199 kronor- Fin baddräkt i en fin färg!

* Klänning Ginatricot, 299 kronor- Fin klänning!

* Kavaj Ginatricot, 399 kronor- VILL HA! Fint med volangdetaljen tycker jag!

* Make Up Store Nailpolish Remover Pads, 7o kronor- VILL HA! Dessa var riktigt billiga! De här padsen är relativt doftfria och känns lite oljiga, vilket gör att nagelbanden inte torkar ut. Tar bort lack effektivt, får plats i necessären och är optimala att ta med på resan då du får ta med dem i handbagaget. Favorit!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards