Direktlänk till inlägg 26 juli 2010

JOBB 7-14

Av Linda - 26 juli 2010 20:20

Imorse var det ingen höjdare att gå upp eftersom jag såg att det var mörkt och grått ute och jag misstänkte att det skulle vara lite kyligt - vilket det faktiskt var.. USCH, sånna mornar tar det emot ännu mer än vanligt att gå upp! Jag la mig riktigt sent igår med, men jag får ju skylla mig själv. Jag sov bra och det tog inte alltför lång tid innan jag däckade. Däremot var det sjukt jobbigt att cykla till jobbet säkert lite på grund av att man var nyvaken och att det inte var så varmt, men mest på grund av att mina däck behöver pumpas! Blir ju andfådd som en jävla flodhäst! Måste ta tag i det här nu känner jag.

Annars en händelsefattig dag på jobbet och det måste jag ju säga att det är bara bra det!! Jävligt skönt var det att sluta två idag och då såg jag att molnen höll på att spricka upp lite granna. När jag cyklade hem kände jag att det var rätt skönt ute ändå, men jag hade ju haft jeans och strumpor på mig på morgonen och det var lite så där med jeans kände jag.. De används ju sällan nu på sommaren..

När jag kom hem slappade jag med att kolla på datorn och Beverly Hills. Sen vid halv sju cyklade jag ner till ICA och där köpte jag Ciabatta bröd, Glaze, Pepsi och Solo. Det var min sista hundralapp det, men lönen kommer ju in imorgon så =) Alltid lika kul att se vad man får i lön och jag är nöjd denna månaden! Jag orkade inte göra någon mat idag så det fick bli Ciabatta med Gurka och Skinka på.. Nu fick jag äntligen mitt efterlängtade Ciabattabröd som jag letade efter förra veckan på PA:s... Nej, nu ska jag läsa i min Glaze April och jag läste i den innan läggdags.

Just det ja, såg att TV4+ har Tom Cruise vecka denna veckan och jag tycker att hans filmer är bra och ikväll kommer Top Gun - den är bra den =) Ni får ha en bra kväll folks! Tjing tjong!


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards