Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Linda - 15 juli 2010 23:44

 

Kollar på SATC nu och detta hjärtskärande avsked visades nyss.

FUCK vad jag lipade!!!!

Av Linda - 15 juli 2010 14:14

Jag vaknade runt åtta imorse av att det var något som åkte ner i golvet! Faaaaaan var min tanke bara det inte är någon kruka som åkt ner, jag gick in i storarummet inget där och sen gick jag in i köket och där låg min fina, vita kruka på golvet med alla jävla lecrakulor på golvet  RÖVEN tänkte jag bara så det vara bara att plocka ihop allt och kasta i soppåsen även torka av golvet med moppen.. Det blåste som fan just vid den tiden och det hade blivit korsdrag så det var därför allt åkte ner i golvet - en aning störande.

Jag trodde inte att jag skulle somna om efter det, men det gjorde jag och det var skönt det! Jag gick upp tjugo i tolv igen, men då blåste det inte fast det regnade istället! Just nu är det uppehåll, men de där gråa molnen kommer hitåt igen så det är bara en tidsfråga innan det börjar regna igen och åska som de har sagt att det skulle göra idag!

Jag har inte gjort så mycket nu innan jag ska cykla iväg mer än att jag diskade och fixade middag till ikväll och idag fick det bli Pommes Frites och Hamburgekött! Enkelt och gott!

Alldeles nyss fick jag in en fjäril i lägenheten och den flög omkring här inne - stackarn, men jag stängde in den i sovrummet och öppnade mitt fönster där så att den kunde flyga ut i det fria igen =) Första gången jag är med om att en fjäril kommer på besök! Nä, nu ska jag stänga av här innan jag måste cykla iväg och jobba lite. Ni får ha en bra torsdag folks! Tjing tjong! 


Vilken jobbig kväll. Hormoner, mens, killar och tårar - BAD COMBINATION! Lipa på jobbet är fan illa alltså. Ska lägga mig nu och sova. Natti på Er

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards