Direktlänk till inlägg 11 juli 2010

Dags att lämna Göteborg, igen...

Av Linda - 11 juli 2010 22:15

Jag sov hyfsat inatt och jag var uppe vid nio, men jag gick och la mig igen så jag gick upp halv tolv till slut. Jag drömde en mardröm precis innan jag vaknade också och den var lite obehaglig   Helt plötlsligt hade jag jävligt svårt att öppna ögonlocken annars brukar det inte vara svårt.. Men som tur var fick jag ett samtal som fick mig att glömma den där drömmen och allting annat! Idag har det var grått väder, men varmt som in i helvete! När jag låg där i sängen kom det en regnskur och en åskknall, men inget mer. .

Jag gjorde inte så mycket på dagen mer än att packa i ordning min väska och ta en snabdusch innan jag åkte till stan. Jag skulle till M., och käka där innan jag skulle åka hem. Vi lagade Spaghetti och Köttfärssås - mycket gott! Vi kollade även på en jävligt bra action film (minns ej namnet) och huvudskådespelaren i filmen var Denny från Grey´s Anatomy =) Riktigt bra film var det, men i början hade jag lite svårt att hänga med. Däremot höll jag på att somna där i soffan och när det ringde på dörren hoppade jag till, fy faaaan vad rädd jag blev!

Tåget skulle gå åtta ikväll så jag åkte till Centralen i god tid och jag satte mig på tåget så jag fick en plats. Det var en del folk som skulle åka med tåget. Hade jättesvårt att hålla ögonen öppna på resan, ville bara hem till mig soffa!

När jag kom fram såg jag att det hade regnat här, men sen när jag kom hem såg jag att strömmen hade gått eftersom min klockradio bara stod och blinkade. Tydligen har det åskat här rejält och blivit strömavbrott!

Sitter och kollar på Holland-Spanien nu och jag håller självklart på HOLLAND! Återstår att se vad som sker i matchen och vilka som vinner!

Nej, nu ska jag fortsätta se på matchen och sen ska jag lägga mig då jag ska upp tidigt imorgon och jobba igen... God natt på Er! Tjing tjong folks!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards