Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Linda - 9 juli 2010 20:00

Idag var ju syrrorna och jag på stan och kollade lite i affärer. Jag hittade inte så mycket som jag gjorde sist när jag var hemma. Fast i och för sig var det bara bra det då jag inte har så mycket pengar kvar från lönen. Jag hittade lite kläder och det var några fynd som jag gjorde.


Detta shoppade jag idag:

* Kjol, 99,5o kronor (Ordinarie pris 199 kronor), Ginatricot- Gillar verkligen den här kjolen och jag tycker att den är riktigt snygg! Alltid kul att hitta något på rea också! Dessutom har jag inte så värst många kjolar..

* Svart Behå, 149 kronor och String, 1o kronor (Ordinarie pris 29,5o kronor), båda från H&M- Denna behån såg jag av en ren slump framför några underkläder och jag tyckte att den var sjukt snygg, så jag slog till på den! Dessutom behövde jag en ny behå också! Stringen var så jävla billiga, gratis ju!

 

  

  

Av Linda - 9 juli 2010 19:30

Inatt eller sent igår började jag och syrran kolla på P.S I Love You eftersom hon inte hade sett den filmen. I början gick det bra då var vi rätt pigga, men det blev värre ju längre filmen gick och vi blev bara tröttare och tröttare. Vi höll på att somna båda två och när filmen sen var slut åkte hon hem och när jag la mig ner somna jag typ direkt! Inte så konstigt eftersom då var klockan två och jag hade vart uppe sen halv sju på morgonen...

Idag vaknade jag halv tolv och då gick jag upp. Syrran och jag gick upp mot våran gamla skola efter ett och däruppe la vi oss och solade en timme ungefär, sen kom det lite mer slöjmoln och då drog vi hem.

Vi mötte upp våran andra syrra nere vid bussen och vi åkte in mot stan kvart över tre.. För att vara varmt så var det mycket folk där inne ändå. Jag shoppade lite granna inte så värst mycket då jag inte har så mycket pengar kvar... Man blir rätt slö och trött av att gå runt i stan i värmen och hungrig, så jag och S., käkade på Kolgrillen som ligger vid Hotell Avalon - jag köpte mig en Vesuvio och det var gott! Minuset var alla jävla fiskmåsarna som är där runt omkring hela tiden!!

Vi började röra oss uppåt Avenyn efter att vi hade käkat, jag ville ju in på Systemet, men de hade stängt så istället gick vi ner till Korsvägen och då kom bussen precis! När vi hade gått av bussen ick jag bara in på Hemköp snabbt och sen skiljdes vi åt. Jag kom precis hem och nu blir det en lugn kväll med Postkodskampen och efter det Noll Tolerans!

Hoppas att Ni haft en bra fredag folks! TJing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards