Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Linda - 4 juli 2010 22:36

Igår vid en halv nio cyklade jag till I., eftersom hon hade fest. Jag kände att jag ville umgås lite och träffa folk inte bara sitta hemma även om jag skulle upp tidigt idag. Dessutom var det så jävla varmt igår så jag ville bara njuta av en skön sommarkväll, som skulle visa sig bli en tropisk natt =)

Det var riktigt trevligt hemma hos I., och stämningen var på topp. Själv kände jag mig så jävla trött bara och lite gråtfärdig, men det var dels tröttheten och att jag snart ska ha min mens som jag blev sån! Det var riktigt trevligt att komma iväg några timmar efter den långa arbetsdagen... Var nykter hela kvällen och jag drack bara vatten och Fanta Exotic - den är riktigt, riktigt god den Fantan.


När jag la mig efter tolv igår så trodde jag inte att jag skulle kunna somna, men det gjorde jag fan i mig. Jag sov bra hela natten förutom när någon jävla IDIOT ringde mig kvart över två - kände inte igen numret så jag klickade bara. Som tur var somade jag om igen väldigt fort efter det. Några timmar senare ringde däremot alarmet på mobilen och jag stängde av det, men så tänkte jag att jag ligger kvar fem minuter till. BIG MISSTAKE!! Tro faaaaaan att jag somnade om igen och försov mig! Min jobbarkompis ringde fem över sju och då sov jag fortfarande, jag sa: OJ! Haha, det är vad jag minns jag minns ju att alarmet ringde, men inte att jag sov så länge. Jag var på jobbet efter en kvart så jag var ju där snabbt i alla fall. Förmiddagen gick bra och jag var inte ovanligt trött som man kan vara om man har försovit sig - vilket var jävligt skönt!

När jag slutade tolv cyklade jag hem och la mig och sov till kvart över två och då var det dags att gå in i duschen. Hade inte så mycket tid kvar innan jag skulle iväg igen så jag slappade bara vid datorn.. TUR att jag hade med mig en Grandiosa Pizza som väntade i frysen på jobbet, det var bara att värma och äta den.

Kvällen var lugn den också. För min del har det bara vart skönt med en sval dag med tanke på alla timmar jag jobbat idag. Det kom lite droppar vid sex tiden, men det var ju knappt någonting. Trodde faktiskt att det skulle komma mer regn såg ju ut så på molnen... Helt okej söndag med andra ord!

Nu ska jag sova känner jag. Hoppas att NI haft en bra helg folks! Tjing tjong! 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards