Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Linda - 3 juli 2010 23:56

  


Ikväll cyklade jag iväg till I., eftersom hon hade fest. Jag har vart helt nykter hela kvällen och även om jag inte skulle gå ut så ville jag ha nåt snyggt på mig och något som jag inte kommer svettas ihjäl i! Kvällen har vart UNDERBAR och det är verkligen en sköööön sommarkväll! Så klänning fick det bli.


* Klänning, Ginatricot- SÅ SNYGG! Jag gillar verkligen denna klänningen!

* Kilklacksskor, Johanssons Skor- LOVE THEM! Mina favorit skor!

Av Linda - 3 juli 2010 18:06

Igår när jag la mig tänkte jag att jag inte kommer somna bara för att det är så varmt och för värmens skull. Men där trodde jag fel! Visst jag somnade sent, det gjorde jag, men jag vaknade inte förrän fem minuter innan alarmet gick på. Väldigt skönt måste jag säga då jag oftast sover dåligt när jag ska upp och jobba sju.

De gamla tycker att det är jobbigt med värmen och vi personal tycker att det är jobbigt att jobba i den. Man vill bara kasta sig i havet/en sjö och bara schteeka och bada! Det är lite småsegt nu och helgerna brukar vara mindre intensiva.

Dagen har vart jävligt lång och det har vart hur varmt som helst, jävligt kvavt och kvalmigt. Men det har även vart liksom lite disigt på himlen liksom svårt att kolla på den och det har fläktat lite granna. Däremot tror jag att det kommer börjar åska snart eftersom det är lite sånna moln och sen blåser det lite mer nu. Jävligt typiskt egentligen efter att jag har slutat! Behöver inte bli något helller egentligen utan det bara känns så.

På min rast satt jag ut och solade i en halvtimme och jag svettades ta mig fan ihjäl när jag satt där på balkongen och solade, men det var jävligt skönt!!


Nu ska jag fixa mat Grillkotletter, Potatissallad och Sallad till ska jag käka idag med =) Lättlagat och gott som in i helvete! När man slutat så sent idag orkar man inte laga mat direkt för det räcker med att ha gjort allt möjligt på jobbet. Just det ja, den bästa händelsen idag det var att mitt älskade TYSKLAND vann    

Nej, nu mat! Ha en bra lördag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards