Alla inlägg under juni 2010

Av Linda - 23 juni 2010 16:16

Jag njuter verkligen av att bara vara ledig och bara få vara. Riktigt, riktigt skönt är det att slippa gå upp på morgonen och cykla iväg till jobbet eller att jobba kvällar (som jag gör jävligt mycket!) Det bästa är faktiskt att bara vara, speciellt för min kropp och huvudet också för den delen.. Stressar alldeles för mycket när jag jobbar!

FAAAAAAN jag vill ju ha fint väder på morgonen och inte nu på eftermiddagarna. På förmiddagen var det gråa moln och inte alls fint, men för en timme sen sprack himlen upp och nu är det rätt skönt ute. Blåser lite bara..


Har det bra här hemma och jag är lite dålig på att uppdatera nu, men jag vill inte sitta så mycket vid datorn och sen vill man ju göra annat när man ändå är här, så känner jag i alla fall.. Har glömt min sladd till min kamera också så jag får lägga upp bilder senare istället på det jag har shoppat till exempel.

Ikväll blir det bio och det ska bli trevligt =) Går kanske en gång om året på bio och det är inte ofta direkt!

Ni får ha en bra onsdag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 22 juni 2010 23:00

Idag har jag vart inne i stan med syrrorna och kollat. Jag hittade en hel del och det "råkar" bara vara så jävla typiskt nu när jag inte har fått min lön! Så här är det alltid så jag är inte ett dugg förvånad. Det fanns mycket snygga kläder och rean är ju i full gång. Jag hittade något inne på Ginatricot som jag gillar och som jag velat ha ett bra tag nu! Så jag är riktigt nöjd och det var inte alls dyrt.


Detta shoppade jag på Ginatricot idag:

* Armband 3-pack, 49 kronor (ordinarie pris 99 kronor), Ginatricot- Tycker att det är så himla fint med pärlarmband och det har jag velat ha ett bra ta nu! ALDRIG dumt att hitta något på rean heller för den delen..

 

  

Av Linda - 21 juni 2010 21:26

ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN har veckan kommit då jag är ledig hela veckan   

Jag tycker att det är helt jävla underbart att vara ledig en vecka och slippa jobba! Jag känner att det är välbehövligt att bara få vara och inte slita ut sig, för min kropp har tagit en del stryk känner jag.. Det är inte BRA om man har så pass många år kvar att jobba, speciellt inte ryggen! Så jag kommer bara njuta och ta det lugnt, det vill säga inte överantränga mig allt för mycket!

Jag åkte med tåget tio i ett och det var sååå jävla nära att jag missade tåget! Jag hann precis kliva på och börja gå mot en plats då började det rulla iväg. Tänk om jag INTE hade sprungit den sista biten då hade jag fan missat tågfanskapet! Svetten den bara rann i pannan på mig och jag var riktigt glad över att jag hann med.


Fint väder har vi också och det ska tydligen hålla i sig hela veckan - inte mig emot!! Det har vart jätteskönt väder idag, men lite blåst tyvärr..

När jag kom ner till Göteborg gick jag till Max och pratade lite med syrran och sen gick jag till Korsvägen faktiskt för jag kände att det blev för tungt med ryggsäcken och mina andra saker som jag hade med mig. Det blev en skön promenad och jag njöt av solen =)

Har vart nere på Torget och kikat lite på kvällen och jag hittade en hel del fina kläder inne på Gina. Ska kika närmare på detta på torsdag när lönen har kommit.. Rean kollade jag inte alls mycket på det är inte riktigt min grej och köper jag väl något ångrar jag mig sen ändå.. Ungefär så i alla fall!

En slapp måndags kväll har jag haft! Hoppas att Ni haft en bra måndag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 20 juni 2010 23:36

  

 

Sen en timme tillbaka har jag kollat på denna filmen på TV8.

Jag har självklart sett denna filmen förut några gånger.

Brad Pitt är ju bara för jävla snygg i denna filmen va =)

Av Linda - 19 juni 2010 22:14

  

  

Prinsessan Madeleine var vackrast av alla gästerna idag!

 

Vår vackra Drottning Silvia! Jag älskar färgen på klänningen, och hon passar jättebra i den!

 

Kronprinsessan Mette-Marit var den vackraste gästen utöver den svenska Kungafamiljen idag!

 

Kronprinsessan Mary i en vacker grön klänning!

 

Kronprinsessan Maxima var vacker som alltid i sin sjöjungruklänning!

 

Prinsessan Märtha-Louise valde en fin klänning idag, och den stack inte ut så mycket som hennes andra klänningar kan göra. Jag älskar färgen, och de fina Ametist-smyckena passar perfekt!

 

 

Vilket vackert brudpar =)

Det strålar verkligen om dem, och de är så jävla lyckliga tillsammans!
ÄNTLIGEN har Victoria fått sin prins..

Stort GRATTIS till dem! Jag tycker att Victorias klänning är RIKTIGT fin och vacker. De kan ju inte ta ut svängarna lika mycket som andra, men denna klänningen är min favorit om man jämför med de andra prinsessornas.

Nu tittar min mormor ner från himlen på sin favorit, Kronprinsessan Victora!

Av Linda - 19 juni 2010 11:11

Nu är det dags för andra dagen denna helgen att jobba och detta innebär också att jag bara jobbar idag och imorgon   UNDERBART!!!

Inatt har jag sovit hur jävla dåligt som helst! Jag var inte trött så runt halv tre satte jag mig upp i sängen och läste för att bli trött, men det hjälpte tyvärr inte. Mest störande var kuddarna som var för fluffiga efter att jag hade skakat dem igår. Helvete vad störd jag blev på allt framförallt på att jag inte sovit ett jävla skit mer än halvsovit. Undrar hur jag kommer klara denna dagen som är jävligt lång... Den värsta tröttheten kommer i och för sig imorgon!

Nu ska jag kolla lite mer på internet innan jag ska cykla iväg den jävla anslutningen till nätet fuckade sig igår så jag hann inte kolla klart på det jag kollade på.

Ni får ha en bra lördag folks! Tjing tjong!


Får passa på att säga GRATTIS till Kronprinsessan Victoria och Daniel Westling - GRATTIS på ER dag!


Plaza Kvinna hade jag fått igår på posten hade bara glömt att tömma postfacket, igår och när jag hade slutat köpte jag med mig SOLO.

  

Av Linda - 18 juni 2010 14:16

Så, nu var det dags att jobba hela denna helgen.. Rooooligt med en sexdagars vecka... MEN idag är det i alla fall inte lika bra väder som igår =) Något måste jag ju få glädja mig över när jag jobbar i helgen! Egentligen ska jag inte gnälla då detta är min enda helg som jag jobbar i juni månad! Så det är lugnt.

Har fixat lite idag här hemma: jag har gjort mat, diskat, bäddat rent i sängen och sen har jag cyklat en snabbis till Willys och hem igen.. Om en timme ska jag cykla iväg till jobbet för att jobba några timmar!


Igår var min enda lediga dag och självklart var det UNDERBART väder då! Helt LOVELY    Jag låg ute och solade i två och en halv timme, och det räckte kan jag lova... Idag är jag mindre vacker på vissa ställen, höhö! Så på ett sätt är det skitgrymt att jobba så jag slipper visa mig ute bland folk - i alla fall inte mer än nödvändigt! Gjorde inte så mycket mer igår än bara njöt av solen, och det var skönt också eftersom jag var helt slut i kroppen!

Idag är det inte lika bra väder däremot, men det gör ju inte mig någonting! Kunde blåsa lite mindre bara..

Nä, nu ska jag göra annat innan jag ska iväg! Ni får ha en bra fredag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 17 juni 2010 23:36

  

  

  


Nu har jag suttit och kollat igenom CHIC nummer 7 (25 Mars) 2o1o, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag hittade inte så mycket i detta numret faktiskt så det blev inte så många produkter denna gången.


Detta hittade jag i CHIC nummer 7 (25 Mars) 2o1o:

* Solglasögon Cubus, 99 kronor- Billiga solglasögon och dem finns i många olika färger!

* Klänning Missguided www.missguided.co.uk, 3oo kronor- Fin klänning! Den finns även i vitt, men den i svart var mycket snyggare, tyckte jag!

* Miss Dior Cherie 5o ml EdT, 71o kronor- VILL HA, VILL HA! Doftar vår enligt kreatören, och det är bara att instämma. Ung, blommig, glad doft med inslag av jasmin och ylang ylang! 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards