Alla inlägg under juni 2010

Av Linda - 27 juni 2010 22:06

  


Idag var det ju dags at lämna Göteborg och då kände jag för att ha något bekvämt på mig. Men det fick jag ångra sen när jag klev av tåget och gick runt med min packning, då var det alldeles för varmt med leggings..


* Tunika, H&M- NY! Tycker att denna är jätteskön och sval! Är alltid bra att ha om inte annat!

* Leggings, Ginatricot,

Av Linda - 27 juni 2010 12:12

Nu har den kommit, den dagen jag inte har längtat efter samt jag inte velat skulle komma!! Idag är det TYVÄRR min sista semesterdag. Det SUGER!! Jag hade gärna velat vara ledig en eller två veckor till..

Jag får ta igen allting sen i höst när jag har jobbat klart helt enkelt jag får tänka på det och intala mig detta istället. Annars kommer sommaren bli jävligt lång! Samtidigt som jag vill vara ledig när alla andra har semester..  

Jaja, shit the same this is how it is this summer and I can´t do nothing about it right now anyway...


Det som är mest tråkigt det är att lämna mitt älskade Göteborg och åka tillbaka till bönderna, höhö.. Jag trivs som bäst här nere, speciellt nu på sommaren. Havet är något jag saknar sjukt mycket i alla fall. Att bara få vara har vart riktigt bra det med speciellt för min rygg. Jag har inte känt av hur ont jag har haft i min rygg i veckan och det är det allra bästa. Även om man trivs med sitt jobb och det man gör så tär det fysiskt. Jag ska verkligen tänka över nu här under sommaren och hösten får vi se vad som händer, helst en flytt och den SKA bli av, så det så. Om bara vissa kunde fatta detta!

Något jag inte ser fram emot är min packning som jag ska dra runt med senare idag. USCH! På något sätt blir det alltid så mycket mer än vad jag har tänkt   Jag för står inte varför, haha.

Nä, jag ska packa ihop mina saker tänkte jag så det är gjort så jag slipper stressa sen..

Ha en bra söndag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 25 juni 2010 12:56

  

 

Jag önskar Er alla en Glad Midsommar =)

Själv ska jag till Lerum med J., och grilla samt festa.

Hoppas att solen skiner på Er därute i Sverige!

Ha en underbar Midsommarafton folks! Tjing tjong!

Av Linda - 24 juni 2010 23:56


Den här låten är så jävla underbar =)

Riktigt fin låt och text för den delen

Av Linda - 24 juni 2010 21:26

Idag var det äntligen LÖNING =D Alltid lika trevligt när jag får lön!

Jag åkte in till stan vid två för att möta upp Sophie och vi träffades vid Kungsportsplatsen, gick iväg och köpte något att äta och sen satte vi oss i gräset bakom Stora Teatern. Det var riktigt, riktigt härligt att sitta ute i det gröna och solen den lös så bra. God mat och trevligt sällskap.

Efter att vi hade skiljts åt gick jag runt och kollade lite, men jag blev så trött så jag kollade inte jättenoga eftersom jag ändå kommer ner hit om två veckor. Så jag kan inte spendera så himla mycket nu, men jag har hittat mycket fint måste jag säga och jag är riktigt nöjd med det jag har köpt!

När jag stod och väntade på bussen på Korsvägen ringde S., och frågade om vi kunde ses en stund i Frölunda så vi möttes upp på Frölunda Torg där L., var med också. Systemet var första stoppet som vi gick till och det var verkligen utplockat där, jag ville ha annan sprit egentligen men den var helt slut =( Då fick jag ta min gamla vanliga Explorer Vodka. Typiskt bara! Razz hade inte vart dumt alls, får ta det en annan gång istället..

Vi skiljdes åt efter en stund och det var kul att träffa dem igen, både Sophie, S., och L.! En trevlig torsdag med andra ord! Fint väder har vi haft och varmt har det vart också. Jätteskönt bara hoppas att det håller i sig nu.

Ni får sova så gott och god natt på Er folks! Tjing tjong!

Av Linda - 24 juni 2010 20:30

Idag var det ju äntligen dags för lönen att trilla in på kontot igen =) Och löning innebär SHOPPING! Så jag åkte in till stan tidigare idag och mötte upp Sophie, men sen shoppade jag själv. I tisdags när jag var på stan och kollade hittade jag en del kläder och sånt, men idag orkade jag inte kolla lika noga. Dessutom åker jag hem om  två veckor igen och då måste jag ha lite pengar då också, kan inte shoppa upp allting nu. Men jag är riktigt nöjd med mina inköp som gjordes idag och det var gött att hitta lite till hemmet också!


Detta shoppade jag idag:

* LOVE bokstäver, 129 kronor, Dimoda- SÅ SNYGGA! Tycker att det är så jävla snyggt att ha sånna här bokstäver i hemmet! SKa bara köpa en list till dem som de kan stå på! SJUKT NÖJD!

* Linne med tryck, 199 kronor, Ginatricot- SÅ SNYGGT! Fastnade för detta linnet direkt och det hängde lite i skymöndan. Är riktigt nöjd med detta snygga linnet! Linnet visas även bakifrån så ni får se hur det ser ut i ryggen!

* Blockljus, 19 kronor/styck, Lagerhaus- Behövde två ljus till min ljusstake som jag fick i julklapp!

* Hipsters, 99 kronor och Lancôme Mascara kit, 28o kronor, båda från Åhléns- Fina trosor! Mascaran var något jag verkligen behövde!


   

   

   

   

    

Av Linda - 23 juni 2010 19:38

  

 

Snart ska jag iväg på Bio med syrran =)

Nu äntligen är det dags att se Sex and the City 2 för min del..

Ha en underbar kväll allihopa!

Av Linda - 23 juni 2010 17:30

Eftersom jag hörde av syrran att Vero Moda har öppnat på Frölunda Torg igen tog jag med mig mitt presentkort som jag hade fått när jag fyllde år av I., och Linda. Jag tänkte kolla efter något som jag kunde köpa.. Jag hittade ett linne och ett par leggings (som senare skulle visa sig att jag bytte bort istället). Eftersom jag bytte bort mina legigngs och har fått pengar för dem så ska jag köpa något annat lite senare för den summan istället. Linnet var ju inte ens dyrt! Jag är i alla fall jävligt nöjd med linnet som jag köpte!


* Spetslinne, 129 kronor, Vero Moda- Gillar det som fan! Det är snyggt och det går alltid att använda i många år framöver! Extra plus för att det var så billigt också!

 

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards