Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Linda - 23 juni 2010 19:38

  

 

Snart ska jag iväg på Bio med syrran =)

Nu äntligen är det dags att se Sex and the City 2 för min del..

Ha en underbar kväll allihopa!

Av Linda - 23 juni 2010 17:30

Eftersom jag hörde av syrran att Vero Moda har öppnat på Frölunda Torg igen tog jag med mig mitt presentkort som jag hade fått när jag fyllde år av I., och Linda. Jag tänkte kolla efter något som jag kunde köpa.. Jag hittade ett linne och ett par leggings (som senare skulle visa sig att jag bytte bort istället). Eftersom jag bytte bort mina legigngs och har fått pengar för dem så ska jag köpa något annat lite senare för den summan istället. Linnet var ju inte ens dyrt! Jag är i alla fall jävligt nöjd med linnet som jag köpte!


* Spetslinne, 129 kronor, Vero Moda- Gillar det som fan! Det är snyggt och det går alltid att använda i många år framöver! Extra plus för att det var så billigt också!

 

  

Av Linda - 23 juni 2010 16:16

Jag njuter verkligen av att bara vara ledig och bara få vara. Riktigt, riktigt skönt är det att slippa gå upp på morgonen och cykla iväg till jobbet eller att jobba kvällar (som jag gör jävligt mycket!) Det bästa är faktiskt att bara vara, speciellt för min kropp och huvudet också för den delen.. Stressar alldeles för mycket när jag jobbar!

FAAAAAAN jag vill ju ha fint väder på morgonen och inte nu på eftermiddagarna. På förmiddagen var det gråa moln och inte alls fint, men för en timme sen sprack himlen upp och nu är det rätt skönt ute. Blåser lite bara..


Har det bra här hemma och jag är lite dålig på att uppdatera nu, men jag vill inte sitta så mycket vid datorn och sen vill man ju göra annat när man ändå är här, så känner jag i alla fall.. Har glömt min sladd till min kamera också så jag får lägga upp bilder senare istället på det jag har shoppat till exempel.

Ikväll blir det bio och det ska bli trevligt =) Går kanske en gång om året på bio och det är inte ofta direkt!

Ni får ha en bra onsdag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards