Direktlänk till inlägg 21 juni 2010

SEMESTER I GÖTEBORG

Av Linda - 21 juni 2010 21:26

ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN har veckan kommit då jag är ledig hela veckan   

Jag tycker att det är helt jävla underbart att vara ledig en vecka och slippa jobba! Jag känner att det är välbehövligt att bara få vara och inte slita ut sig, för min kropp har tagit en del stryk känner jag.. Det är inte BRA om man har så pass många år kvar att jobba, speciellt inte ryggen! Så jag kommer bara njuta och ta det lugnt, det vill säga inte överantränga mig allt för mycket!

Jag åkte med tåget tio i ett och det var sååå jävla nära att jag missade tåget! Jag hann precis kliva på och börja gå mot en plats då började det rulla iväg. Tänk om jag INTE hade sprungit den sista biten då hade jag fan missat tågfanskapet! Svetten den bara rann i pannan på mig och jag var riktigt glad över att jag hann med.


Fint väder har vi också och det ska tydligen hålla i sig hela veckan - inte mig emot!! Det har vart jätteskönt väder idag, men lite blåst tyvärr..

När jag kom ner till Göteborg gick jag till Max och pratade lite med syrran och sen gick jag till Korsvägen faktiskt för jag kände att det blev för tungt med ryggsäcken och mina andra saker som jag hade med mig. Det blev en skön promenad och jag njöt av solen =)

Har vart nere på Torget och kikat lite på kvällen och jag hittade en hel del fina kläder inne på Gina. Ska kika närmare på detta på torsdag när lönen har kommit.. Rean kollade jag inte alls mycket på det är inte riktigt min grej och köper jag väl något ångrar jag mig sen ändå.. Ungefär så i alla fall!

En slapp måndags kväll har jag haft! Hoppas att Ni haft en bra måndag folks! Tjing tjong!

 
 
Agnez

Agnez

22 juni 2010 10:41

skönt att du får vara lite ledig. själv jobbar jag och sliter i värmen :P fyra dagar denna vecka och fyra dagar nästa.. sen är de semester och norr som gäller! hoppas att du har de bra! kram kram

http://www.agnez.bloggagratis.se

 
agnez

agnez

23 juni 2010 12:57

låter som att du har de toppen. underbart. passa på och njut av de fina vädret. här skiner solen oxå. hoppas de håller i sej imorrn. vi har utedag med eleverna. trist om de regnar. åker hemåt imorrn. fyra dagar hemma, innan de är dax för de sista fyra dagarna här. its getting closer! :D ha en underbar midsommar! kram kram

http://www.agnez.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards