Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Linda - 10 juni 2010 14:54

Idag ska jag jobba kväll och till tio dessutom. Nu var det ett tag sedan jag jobbade till tio en vardagkväll. Idag ska dem ha en liten träff på jobbet mellan fyra och sex, så då kommer det bli liite annorlunda idag än andra kvällar. Fast det ska ju inte vara några problem eller bekymmer!

Jag har vart iväg på PA:s och handlat Bröd, Glamour, Grandiosa Pizza (kvällens middag), Gurkor, Sallad, Toapapper och Tvål. På vägen dit och hem höll jag på att bli galen på grund av den jävla blåsten! Jag blir ta mig faaaan helt galen när det blåser så här. Skitjobbigt var det faktiskt. Som tur var var det inte mycket folk i kassan heller när jag skulle betala. Har även hunnit med att diska också innan jag cyklade iväg.

Nu ska jag se på Beverly Hills innan jag ska iväg igen, men denna gången till jobbet istället. Ni får ha en bra torsdag folks! Tjing tjong!


På PA:s köpte jag Glamour, Toapapper, Skinka, Bröd, Tvål, Sallad, Gurkor och Grandiosa Pizza (kvällens middag).

  

Av Linda - 10 juni 2010 00:52



   

    

   

   

     

   

Nu har jag suttit och kollat igenom SOLOs April nummer 2o1o, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat några produkter och det är lite blandat denna gången.


Detta hittade jag i SOLOs April nummer 2o1o:

* Clarins Early Wrinkle Corrections Creamgel Anti rynk-creme, 575 kronor- Börja behandla rynkor när du upptäcker att de börjar komma - inte innan. Om du är 25 bör du inte använda cremer för mogen hud eftersom de ibland innehåller kraftfulla ämnen som kan vara onödiga när du inte behöver dem. Däremot finns cremer som ska vara lämpade för de där första linjerna!

* Nattlinne Lindex, 199 kronor- VILL HA! SÅ fint nattlinne! Perfekt att ha på sommaren också, tycker jag..

* Tunika Lindex, 199 kronor- Tycker att denna är fin och den finns i olika färger! Dessutom kostar den inte speciellt mycket heller!

* Klänning H&M, 99 kronor- VILL HA! SJUKTbillig klänning, och den är perfekt varma sommardagar!  

* Yves Saint Laurent Kavaj finns hos www.mytheresa,com, 135oo kronor- VILL HA! Så jävla snygg är denna, tycker jag! Tyvärr kostar den därefter..

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards