Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Linda - 7 juni 2010 20:02

Idag var dagen kommen då jag börjar jobba på mitt sommarschema, och det är nio veckor med EN veckas ledighet - nämligen midsommarveckan.. Jag klagar inte det är jätteskönt att jobba i sommar och tjäna pengar. Blir annat till hösten istället då jag ska unna mig en resa till varmare breddgrader! Because I´m fucking worth it   Har lite att se fram emot under det här året bland annat resan, och en kommande tripp till Amsterdam! Den resan bara SKA bli av!!


Min näsa har i alla fal lugnat ner sig, och det är jävligt skönt. Efter att jag hade slutat jobba cykla jag upp till Willys och köpte Nazin som är bra att ha hemma om det nu skulle vända och bli tusen gånger värre.

Dagen gick bra för övigt och jag tyckte att det var så himla skönt att gå hem halv tre, men det var inte lika roligt att cykla iväg i regnet fast det var inte spöregn i alla fall.

Efter att jag har kommit hem har jag slappat och jag somnade till en halvtimme på soffan. Det var skönt det!

Nej, nu ska jag göra lite annat. Ni får ha en fortsatt trevlig måndagskväll folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards