Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Linda - 29 maj 2010 21:15

Imorse var det riktigt segt att behöva gå upp då jag hade lagt mig sjuktsent, och jag somna la efter två någon gång plus att jag höll på att somna om efter att klockan hade ringt.. Illa, illa! Men jag gick upp och jag har vart jätteseg och snurrig hela förmiddagen idag. Riktigt jobbig förmiddag helt klart! Tyvärr, är det ju så ibland..

Först jobbade jag från sju till kvart i elva, och efter det cykla jag i spöregnet till Willys och köpte med mig mat till ikväll och efter det cykla jag hem igen. Fy FAN vad blöt jag blev.. Ingen jävla värme är det alls varken på dagen eller på morgonen då var det rent av för jävligt för att vara slutet av maj.


Eftermiddagen/kvällen gick helt okej.. När jag jobbar delad tur är det ett måste för mig att sova så jag la mig halv ett och jag vaknade fem över tre :O Då var det försent att ta en dusch. Skulle ju cykla kvart över fyra till jobbet igen. Så jag tänkte att jag tar det ikväll istället.. Egentligen slutade jag halv nio idag, men jag stannade kvar lite extra ändå.

När jag var på väg att byta om fick jag ett sms av S., så vi ska ut och gå Hälsoslingan här nu! SKÖNT! Jag behöver rensa skallen och ventliera lite granna.

Imorgon ska jag upp igen, men då jobbar jag bara till halv tolv =) Ha en bra lördag folks! Tjing tjong!


  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards