Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Linda - 27 maj 2010 23:56

  

 

    


Nu har jag suttit och kollat igenom Cosmopolitans April nummer 2o1o, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag hittade bara några få produkter denna gången.


Detta hittade jag i Cosmopolitans April nummer 2o1o:

* Lipsy Klänning finns hos www.asos.com, 765 kronor- Fina färger på klänningen! Dem har riktigt snygga klänningar på Lipsy!

* Stråhatt Åhléns, 129 kronor- Perfekt att ha varma dagar när man vill skydda håret och ansiktet!

* The Body Shop Toning Massage Oil Body Focus, 215 kronor- Ett riktigt bra köp! Massera in oljan gjord på eteriska oljor för en jämnare och mjukare hud. Redo för festnatten! 

Av Linda - 27 maj 2010 21:44

Jag var ju nere på stan idag och jag skulle kolla inne på Lindex och Vero Moda. Jag var på jakt efter en behå, men jag hittade ingen idag. Däremot hittade jag något annat på Lindex som jag verkligen var på jakt efter! Inne på Vero Moda såg jag inget speciellt denna gången heller. Är i alla fall jättenöjd med dagens köp.


Detta shoppade jag på Lindex idag:

* Jeansshorts, 187 kronor (Ordinarie pris 249 kronor, hade 25% kupong), Lindex- ÄNTLIGEN fick jag köpt mig ett par jeansshorts! GIllar verkligen dessa, ljusa och slitna - akkurat som jag ville ha!

 

  

Av Linda - 27 maj 2010 19:36

  


Det har vart rätt skönt väder idag, men samtidigt molnigt så det var svårt att veta hur man skulle klä sig idag.. Äntligen fick jag användning för mina nya skor som jag köpte förra månaden!


* Skinnjacka, H&M- Älskar verkligen denna jackan!

* Topp, Bik bok. En gammal klassiker som jag gillar!
* Jeansleggings, H&M- Så oerhört sköna är dessa!

* Strumpor, Lindex.

* Ballerinaskor, H&M, NYA! Gillar dem här skorna, och de var sjuktbilliga också! 

Av Linda - 27 maj 2010 14:06

Löningsdagar är helt klart dem bästa på hela jävla månaden, tycker jag! Tyvärr, har jag ju samma issues som många andra när det gäller lönen! Den kommer in, man hinner njuta av den två sekunder för att sen ska man betala sina räkningar. HEJ DÅ pengarna!! Så illa är det i alla fall inte denna månaden som det var förra. Den var HEMSK! Skönt att slippa samma jävla ångest över pengarna och räkningarna - för det är INTE roligt alls!

Jag har vart och handlat på PA:s och det blev en hel del denna gången. Mycket som var slut och mycket mat som behövdes till frysen, men även sånt som man inte köper så ofta som till exempel; Plåster, Tamponger och Topz bara för att nämna några. Summan ska jag inte ens nämna för den blev jävligt hög måste jag säga, men jag hade en 25-kronors kupong, pant och några andra rabatter som drog ner summan avsevärt, och det var ju bra det! Nu är det lite smått som ska inhandlas, och jag tänkte ta mig ner till ICA där jag ska köpa billig Kycklingfilé, Drumsticks (dessa var det jävligt bra pris på) och Schnitzlar som inte fanns på PA:s som jag får en del rabatt på - vill jag ha också. Sen är jag jävligt nöjd för den här gången, hehe.

Ska ta en sväng på stan också och se om jag hittar något inne på Lindex! Jag är lite på jakt efter en ny behå och Vero Moda ska jag kolla på om det finns något där som jag kan använda mitt presentkort för!

Ni får ha en bra torsdag folks! Tjing tjong!


Köpte även Cosmopolitan, SOLO (GLAZE ingick tillsammans med SOLO för samma pris - bra skit) och CHIC.

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards