Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Linda - 23 maj 2010 15:46

Dags för jobb sista dagen denna veckan, och nu har det blivit sex hela dagar! Skönt att slippa oroa sig över pengar inför nästa månad i alla fall. Nu blir det en hel del timmar, och denna helgen blir MYCKET bättre än en vanlig helg =D

Lite segt att behöva gå upp imorse igen, men det gick bra! Jag jobbade ju bara fram till ett, och det har inte vart några problem alls. Halv fem börjar jag jobba igen den här söndagen, och jag måste säga att det blir jävligt skönt att sluta nio ikväll! Då kan jag varva ner ännu mer och bara ta det lugnt innan jag lägger mig!

Imorse var det en jävla massa moln, men nu är det riktigt fint ute faktiskt - solen skiner ju fast det blåser lite granna.

Satt ute på min balkong igårkväll och eftermiddagen det var så jävla skönt ute! Älskar att sitta ute på balkongen och bara njuta av solen eller av kvällen.

Nä, nu ska jag ta ett äpple och snart förbereda mig för att sticka iväg till jobbet. Ni får ha en fortsatt bra eftermiddag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards