Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Linda - 21 maj 2010 17:44

     

  

  

  

  


Nu har jag suttit och kollat igenom VeckoRevyn nummer 6 (4 Mars) 2o1o, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat några produkter och det är lite blandat denna gången.


Detta hittade jag i VeckoRevyn nummer 6 (4 Mars) 2o1o:

* Klänning Vila finns hos www.mandeldesign.se, 399 kronor- SÅ SNYGG! Gillar den här klänningen!

* Kilklacksskor H&M, 299 kronor- VILL HA! Billiga och jag älskar verkligen kilklackar.

* Ballerinaskor H&M, 129 kronor- Så söta skor! Skitbilliga är dem med.

* Korres Ginger & Vitamins Lightweight Foundation Spf 3o, 298 kronor- Härligt att det är en snygg och stilren förpackning. Konsistensen är lagom tjock och cremen känns dryg. Den täcker bra men går inte in i huden riktigt lika bra som vi skulle vilja. Resultatet håller dock hela dagen och kvällen. En riktigt bra produkt! Ett minus skulle vara det höga priset.

* Helena Rubenstein Stellars Gloss, 29o kronor- VILL HA! Fin färg på glossset, och dem finns i olika färger.

Av Linda - 21 maj 2010 15:30

Imorse var det riktigt segt att ta sig upp då jag ville bara ligga kvar i sängen och sova. Har inte sovit speciellt bra inatt, men det gör jag sällan när jag ska upp tidigt på morgonen... Jag älskar att sluta två - det är så jävla skönt att sluta då.

När jag hade kommit till jobbet till avfarten så såg jag den snygga killen igen =) Två gånger på en och samma vecka är fan inte illa alltså. Så ofta ser jag inte honom. Dra åt HELVETE vilken snygging!! Så det gjorde halva min dag ungefär!

Jobbandet i övrigt gick bra bara det att jag var så jävla slö och trött där ett tag. Åskan började mullra vid en halv ett-ett någon gång och det regnade. Så jävla typiskt bara när jag skulle hem, och jag inte hade på mig någon jacka förutom min Marwin-tröja, och jag var rätt blöt när jag kom hem..

Annars är detta en lugn dag man vet aldrig om jag kan få jobb imorgon vilket jag lär göra. När jag skulle hem strula det sig lite så jag är helt hundra på att dem kommer ringa imorgon om jobb. Då lär jag inte sova bra denna natten heller... FUCK! Men den sömnen tar jag igen en annan dag!


Blir lättare när jag börjar på mitt schema från och med den sjunde juni   

Jag fick schemat i tisdags när jag jobbade, och det är bra schema i år också! Men jag har tyvärr bara ledigt en vecka.. Men nu börjar jag två veckor tidigare än alla andra eftersom en ska vara ledig längre och jobba i Norge istället nu i sommar. Blir lite mindre att jobba i augusti däremot, och jag ska försöka få lite mer tider där - man vet ju aldrig! I övrigt såg det bra ut och jag är jävligt nöjd måste jag säga!


Idag fick jag min Plaza Kvinna i posten, och jag måste säga att jag tycker så jävla mycket om den här tidningen den är riktigt, riktigt bra! Alltid kul att få lite kul post och nu i veckan har jag fått det.

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards