Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Linda - 11 maj 2010 21:34

  

 

Idag började TV4 visa Beverly Hills igen =)

Det var kul att se första avsnittet idag, och jag tror inte jag har sett det allra första heller.

För Er som gillar denna serien är det jättekul att se den igen.

Tiden är 15.oo på TV4 på vardagar!  

Av Linda - 11 maj 2010 18:06

Fy fan vilken tråkig dag! Ta tag i en del måsten och att behöva omprioritera är inte roligt alls. Men det ska nog gå bra nu när jag har tänkt om när det gäller lite viktiga saker. Jag kan ju alltid hoppas i alla fall...

Sen undrar jag vart den här jävla våren är?!  Kanske värmen rättare sagt.. Det pratas ju om ryssvärmen som kommer, och jag hoppas verkligen att det stämmer! När jag hade slutat tio igår och skulle cykla hem kände jag hur kallt det var om mina fingrar - fy fan vad kallt! I och för sig så är jag jävligt frusen av mig...

Allt hade vart så mycket bättre om det inte blåste som det gör och om molnen försvann. Vill bara ha lite varmt och gott, och sitta ute på min balkong, MEN det kommer - det vet jag!

Cyklade ner till ÖoB förut och köpte med mig billigt Toapapper. Sånt går ju alltid åt och det kostade bara 25 spänn för ett tolvpack! Grymt bra och grymt pris!

Nu ska jag fixa lite mat och sen ta en skön dusch. Hoppas att Ni haft en bra tisdag folks! Tjing tjong!


  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards