Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Linda - 9 maj 2010 21:34

Jag har vart jätteseg idag och det är ju tack vare dem få timmarna jag har sovit nu dem senaste nätterna denna veckan. Behöver lägga mig i tid idag känner jag. Förhoppningsvis tar det inte lång tid innan jag somnar heller..

Denna söndagen har vart så jävla lugn va! Skönt på ett sätt för det är ju ändå söndag. Imorgon blir det andra bullar med jobb och städ! Jag hatar verkligen att städa, men jag måste göra det.


Igår var jag ju nere hos Linda och det var bara S., och jag där. Rätt skönt också när det inte var för många för en gångs skull. Vi satt och tjöta om allt mellan himmel och jord fast det evigt återkommande ämnet var förstås killar! Blev även en del allvar också. Trevligt var det i alla fall och jag följde ner till Plantis bara för att kolla läget och där var det då fan inte många. Kan i och för sig förstå folk också då det var skitkallt igår och det hade regnat hela dagen..

Nej, jag ska strax stänga av här och läsa en stund innan jag lägger mig. Hoppas att Ni haft en bra söndag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards