Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Linda - 5 maj 2010 18:10

Jag hatar att inte kunna sova när jag ska upp och jobba på morgonen! Jag kan liksom inte slappna av riktigt. VÄRDELÖST! Jobbar jag dagar några gånger i veckan så kan jag ju självklart sova bra på nätterna, men inte när jag bara jobbar en enda dagtid. Skitjobbigt är det och jag hatar det verkligen!

Annars gick det bra att jobba idag förutom att det är tråkigt att en har flyttat. Kommer sakna den personen sååå mycket. Tyvärr är det ju så att man blir lätt fäst vid några och andra blir man inte fäst vid.


Vi var tre vikarier idag och det är inte ofta vi är tre personal kan jag ju inte påstå fast jag klagar inte; alltid bra för mig att jobba och få mer timmar i alla fall =)

När jag hade slutat cykla jag ner till ICA och köpte billig GB Glass och Chic. Glassen kostade bara fem spänn styck om man hade ICA-kort, och då passar jag på glassoman som jag är, hihi!

Nu ska jag ner till S., och käka middag hon ringde förut så ska vi laga mat ihop, och sen ska vi se på allra sista avsnittet av Andra Avenyn ikväll =) Det blir en bra och trevlig kväll det!

Ni får också ha en bra kväll/eftermiddag folks! Tjing tjong!


Här är de billiga GB Glassarna och Chic som köptes på ICA idag.

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards