Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Linda - 1 maj 2010 14:00

Valborg igår då ja. Och detta firades hemma i mitt älskade Göteborg   Det var ett tag sedan nu som jag var här nere på Valborg nämligen. Men det blev ingen cortege igår då det regnade, och det var inte speciellt varmt heller!

Igår invigde jag min nya, snygga, sexiga klänning som jag köpte på Gina igår - feeling fucking hot in it   Gillar den som faaaaaan, och det gör inte saken sämre att den är rosa! Den satt på plats hela tiden också, haha..


Efter att jag hade duschat så skulle jag sminka mig, men mina ögon som har en tendens att totalt börja fucka sig när jag ska iväg började igår igen.. Så jag fick ta med mig allt smink och gå ner till spårvagnen för att åka till J.. Jag fortsatte sminka mig hos henne istället. Dessutom bjöd hon mig på en goood middag Kycklingfilé, Makaroner, Bearnaisesås och Sallad till det. Kycklingen var helt perfekt då den inte var torr för fem ören! Riktigt gott var det och mätta blev vi. Groggandet började då och jag drack medans jag la makeupen.

När vi var klara satte vi oss i köket och tjötade, men där kunde vi inte sitta länge då min otåliga syrra hade jobbat klart på Max ville att vi skulle åka in till stan så hon kunde möta upp oss. Okej, jag kan förstå henne också att hon ville dricka. Hon är ju inte så gammal så vi fick gå till ett ställe där hon också kommer in och vi valde Berså. Elita Löfblad var "dj" för kvällen tillsammans med en annan tjej Miss Lopez eller vad hon hette...

Kvällen var kul och vi dansade mycket. Lite väl mycket smått för min smak bara.. Syrran och jag tog den sista bussen hem för vi orkade inte mer, och hon var rätt trött vid tre där - jag med för den delen..


Idag då? Jo, vad har jag gjort idag?? Jag vaknade för tjugo minuter sedan!! HELT SYYYYKT!! Så här jävla länge har inte jag sovit på aslänge. Men fy helvete vad skönt det var samtidigt! Det värsta är ju att det är rätt fint väder idag också. Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag faktiskt, men det blir rätt lugnt..

UPDATE: Syrran och jag pratade om att vi skulle gå på Bio ikväll, men det blev inte av eftersom hon ALDRIG kunde bestämma sig, och sen orkade inte jag engagera mig när hon inte var så pepp på det. Sen helt plötsligt ville hon beställa pizza, men eftersom det fanns mat kvar sen tidigare idag ville jag ha det istället. Sen när hennes kille ringde stack hon direkt till honom, och då blev jag fan förbannad!!

Jag gick ner till Kvantum nu på seneftermiddagen och köpte mig lite godis så jag ska bara slappa framför teven ikväll. Ni får ha en bra lördag folks! Tjing tjong 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards