Alla inlägg den 25 april 2010

Av Linda - 25 april 2010 23:24

  

Av Linda - 25 april 2010 17:34

  

  

  


Nu har jag suttit och kollat igenom Cosmopolitans Mars nummer 2o1o, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag hittade bara några få produkter denna gången.


Detta hittade jag i Cosmopolitans Mars nummer 2o1o:

* Library of Fragrance Cologne Jelly Belly Blueberry Muffin finns hos www.eleven.se bland annat, 15o kronor- VILL HA! Men jag kommer vilja ha muffins då bara, haha! Som en varm, nybakad blåbärsmuffin serverad efter en långpromenad i friska luften!

* Estée Lauder Michael Kors Very Hollywood Blush, 395 kronor- VILL HA! Designerrouge som ger dig knallit godisrosa kunder till utekvällen!

* Jacka H&M, 1499 kronor- Lite fulsnygg jacka! Jag gillar volangerna på jackan!  

Av Linda - 25 april 2010 14:46

... är inte roliga!! Just denna helgen har det vart ett dilemma för min del.

Det är inte lätt när man inte kan dela på sig och vara på två ställen samtidigt, det är ju omöjligt. Igår hade jag önskat att jag kunde just dela på mig. Varför? Dels var jag bjuden på en 3o-års fest hemma i Göteborg och det hade vart så jävla kul att festa med de killarna! Sen var jag bjuden på fest här i stan som verkade as ball, men eftersom jag bar bjuden till M., först och jag fick tacka nej till hans fest så sket jag i att gå på den andra här i stan.

Jag vill inte svika M., och han tyckte att det var tråkigt att jag inte kunde komma, hans fest hade ändå vart prio ett!

Kände dock ett sug att ta mig ner till festen och bara komma dit en liten sväng, men jag hade haft så jävla dåligt samvete gentemot M., och hans fest.

Så därför hamnade jag i ett dilemma igår och de är fan inte roliga alls!! Hoppas jag slipper fler sånna nu på ett tag i alla fall. Istället blev det en lugn hemmakväll och det var skönt det också faktiskt då jag inte vill ha sprit förrän på Valborg, då kan jag dricka sprit igen =)

Ni får ha en bra söndag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards