Alla inlägg den 24 april 2010

Av Linda - 24 april 2010 22:46

  


Detta är dagens outfit när jag var ute och powerwalkade =)


* Jeansjacka, Vero Moda.

* Linne, H&M.

* Chinos, Ginatricot- NYA!

* Tygskor, H&M.

Av Linda - 24 april 2010 17:26

Tio över tre gick jag ut på en lång powerwalk runda, jag kände att jag behövde gå ut och gå, men även få lite frisk luft. Jag gick Hollendergatan till Odengatan och hela vägen ner till Bangatan, sen fortsatter jag gå Bangatan fram till Industrierna och hem!

Det är väldigt skönt ute idag också måste jag säga =) Sol, blå himmel och en massa stackmoln men det är inte kallt för det, är liksom behagligt ute. Kunde la vart några grader mer, men jag ska inte klaga! Är bara glad över att det är fint väder och att skit vintern är borta för den här gången!

Tog med mig min DKNY-väska på promenaden och där i hade jag med mig min snygga digitalkamera =) Så jag tog lite kort på blommorna som jag såg, det är så himla fint när de kommer fram så här på våren tycker jag!

Hoppas att Ni haft en bra lördag folks! Tjing tjong!


Nedan följer bilder som jag tog idag.

  

  

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards