Direktlänk till inlägg 22 april 2010

JOBB 7-16

Av Linda - 22 april 2010 21:16

Igår ringde de och frågade om jag kunde komma och jobba idag och självklart tackade jag ja! Är ju nöjd med alla tider som jag kan få och jag bangar inte heller för den delen..

Morgonen gick bra och det var inga bekymmer eller så. Efter att vi hade ätit frukost så skulle jag kolla på mitt preliminära schema inne hos chefen så vi gick dit och där ser jag min (före detta jobbar kompis som nu är mamma ledig) med sin lilla bebis =) ÅÅÅÅÅÅ vad jag blev glad kan jag lova Er! Jag kunde inte släppa honom så jävla söt han var.. Dessutom är han så lik en liten knodd som jag har haft på dagis som jag blev jävligt förtjust i!! Han gjorde min dag idag det kan jag garantera   Blev så himla fäst vid honom, ååå lilla bebis.

En annan grej som var bra idag det var att jag fick jobba lite med S.! Alltid kul att jobba med någon som man känner privat utanför jobbet, tycker jag i alla fall!

Dagen och kvällen avslutades med ett pass på gymmet i en timme, fy fan vad skönt det var! Idag satsades jag dels på Crosstrainern som uppvärming, hantlar, en maskin för magmusklerna och två för armarna och som avslutning blev det rodden. Stretchningen gjorde jag hemma, det var några där så jag kunde inte riktigt med att göra det där..


Men det jobbigaste idag det var mitt samtal som jag fick idag.. Det var från honom och jag trodde att det var ett jävla skämt, stirrade på mobilen och namnet + numret, men det var han... Jag svarade - inget svar. Däremot hörde jag (vad jag tror att det var) en bil som åkte, sen stanna den jag sa Hallå - inget svar och sen var han la hemma då för då hörde jag prat och sen såg han la att han hade ringt mig: Va och då la han på!

Jag har ju inte prata med honom på två år nästan, eller det blir två år i sommar. Min tanke när jag såg namnet: Vad är det som har hänt? Har jag gjort nåt? Eller va?? Fan vad chockad jag blev och hjärtat pumpade på rätt rejält får jag säga... Förvånad är jag också över att han har kvar mitt nummer. Jag har ju inte hört av mig sen i juli och han har inte gjort det heller.

Antar att det bara var en felringning eller något sånt där, men jag vill inte ha fler sånna samtal.. Är jobbigt nog som det är redan! Jag nämnde hans namn tidigare idag och jag tänkte på honom när jag cyklade hem från jobbet, sen tio minuter efter att jag hade kommit hem - ja, då ringer han mig   

 

Annars har dagen vart jätte bra måste jag säga och den lilla bebisen var dagens höjdpunkt =)

Hoppas att Ni haft en bra torsdag folks! Tjing tjong!

 

 
 
M A R i E (Mandelström På Ärten)

M A R i E (Mandelström På Ärten)

23 april 2010 06:06

Nä, fy fasen så typiskt att han då råkar ringa dig. Så onödigt!

Kramar!

http://www.mandelstrom.webblogg.se

 
agnez

agnez

23 april 2010 12:00

Nä de är sant,d e ä rjuh liksom inte ngns fel. Bara blir så ibland. Vågar inte chansa på att flyga hem så karln kommer ner istället. Men på onsdag då får jag äntligen åka hemåt :D Glad! Hoppas du får en trevlig helg. kram kram

http://www.agnez.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards