Alla inlägg den 17 april 2010

Av Linda - 17 april 2010 21:34

Idag har jag inte gjort många knop kan jag inte påstå. Men fan vad skönt det har vart också.

Min lever behöver detoxas från allt vad sprit heter, jag kan inte dricka det varje helg och det har nu vart tre helger i rad och det räcker. Så nu blir det lugnt fram till Valborg.

Däremot hoppas jag på jobb imorgon och även nästa helg! FAN, jag behöver lite mer TIMMAR!!

Det har blåst som in i helvete här idag hela dagen, plåttaket på balkongen skakar och alla löven flyger omkring därute.


Träningen igår då? Jo, den gick ju as bra och jag kan ju säga att jag fick inte sån träningsvärk som jag först hade trott! Fast jag fick ju ta det lite lugnt kan ju inte slita ut mig det första jag gör.. Snacka om att jag är lite vältränad ändå! Det har mest känts i armarna där jag knappt har några muskler alls.. Så nu kommer jag hänga på gymmet kan jag lova =)

Nä, nu tänkte jag se en film men jag vet inte vilken bara. Det blir nog en action eller komedi tror jag!

Hoppas att Ni haft en bra lördag folks! Tjing tjong!


Just det ja, jag drömde om en jävla bögjävel imorse!! Han är dum i hövvet och vi gick i samma klass en gång i tiden. Fattar inte varför jag drömmer om den jävla idioten NU?? Inte sett honom på år och dar..

Av Linda - 17 april 2010 17:34


Säger bara en sak: QLIMAX   

I november drar J., och jag dit =)

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards