Alla inlägg den 16 april 2010

Av Linda - 16 april 2010 20:06

Måste bara säga att det är riktigt, riktigt skönt att ha en lugn fredag. Det var några veckor sedan jag hade en lugn fredagkväll. Har ju jobbat, haft middag med E., förra fredagen och så har jag vart i Göteborg också. Visst, det är trevligt med sällskap och så också absolut, men jag tycker att det är så skönt att bara vara och se en bra film! Fredagsmys är guld värt helt klart =)

Däremot har jag vart nere på stan lite snabbt tidigare idag och sen har jag vart på Willys och handlat för mina sista pengar Toapapper och Diskmedel var det absolut nödvändigaste som jag inte klarar mig utan till den 27:e.

Men det bästa idag har ändå vart gymbesöket som E., och jag gjorde ikväll =) Vi möttes upp vid en kvart i sex vid korsningen Hollendergatan och vi mötte upp Linda snabbt där också. Efter det gick vi till gymmet och körde på. Jag tog det lite lugnt idag eftersom jag inte gått på gym innan (bara några enstaka gånger) annars lär jag inte kunna röra mig imorgon... Men jag lär ju haträningsvärken from hell ändå, hihi   

Vi träffade S., och C., också, eller de åkte förbi oss när vi stod och prata, så vände de i bilen och kom och pratade med oss lite! KUL att ser Er allihopa!

Nu ska jag ta en dusch och maten var jävligt god kan jag lova!

Ha en fortsatt bra kväll folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards