Alla inlägg den 15 april 2010

Av Linda - 15 april 2010 21:36

  


Eftersom jag jobbat idag och fick cykla iväg tidigt imorse, så fick jag ta på mig något som jag inte frös i. Fast det gjorde jag ändå, men jag älskar min nya jacka =)


* Skinnjacka, H&M- NY! LOVE IT!

* Topp, Vero Moda.

* Jeansleggings, Ginatricot.

* Strumpor, H&M.

Av Linda - 15 april 2010 17:34

Ja, jag säger bara det att det är ju en jävla tur att jag inte skulle iväg och flyga just idag eller under helgen. Däremot tycker jag jävligt synd om alla resenärer som får boka om sina biljetter och vänta på flygplatserna. Tyvärr kan man ju inte göra ett skit åt det när det gäller Vulkanens utbrott... Denna nyheten kommer ju prägla dagens nyhetssändningar en hel del, tror jag i alla fall.


Imorse fick jag gå upp tidigt och det var en två veckor sedan nu som jag började sju på morgonen. Denna månaden ser ut att bli jävla tuff om det inte trillar in mer jobb och folk blir sjuka under de dagarna då jag är tillgänglig... Så jag hoppas verkligen, verkligen att det blir mer timmar nu denna månaden, annars är det den sämsta än så länge i år!

Annars har dagen gått bra, men jag har vart lite seg emellanåt och gäspat. Lång dag har det ju vart.

Imorse, en halvtimme innan klockan ringde drömde jag en så konstig dröm va?! Drömde att jag hade en liten bebis =) Men det var något fel på bebisen så allt var inte frid och fröjd och när ambulansen kom då vaknade jag!! Det är första gången jag drömmer om en bebis i alla fall vad jag kan minnas.. Har tänkt på denna beibs-drömmen hela dagen idag.

Nä, nu måste jag fixa mat känner jag innan jag somnar! Hoppas att Ni haft en bra torsdag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards