Alla inlägg den 10 april 2010

Av Linda - 10 april 2010 12:00

Ikväll blir det min födelsedagsfest hemma hos mig =) Jag kommer att få storbesök av J. från Göteborg senare under dagen. Ska bli så kul att hon kommer och hälsar på mig häruppe! Jag menar, vi har ändå känt varandra i 19 år till hösten och om det är någon som känner mig så är det just J.


Igår var det ju min födelsedag och jag hade bjudit hit E., på födelsedags middag (som ni såg i inlägget innan). Det var jättegott med Kycklingsallad och jag hade ett väldigt trevligt sällskap! Skönt det så jag slapp vara ensam... Jag var på PA:s igår på dagen för att handla mat eftersom jag frostade av frysen i torsdags. Så nu har jag köpt mat så jag klarar mig tills min lön kommer den tjogosjunde.. Kan ju alltid hoppas i alla fall!


Idag har jag lite att göra innan J., kommer hit bland annat städa toaletten så det är fräscht när alla kommer sen ikväll. Måste även hänga in mina kläder i garderoben efter att jag tvättade i torsdags, inte så trevlig att de hänger framme tycker inte jag i alla fall.

Nej, nu ska jag fixa lite innan folket kommer tills ikväll och inte minst besöket från Göteborg. När hon har kommit sen så ska vi käka Potatisgratäng, Fläskfilé, Bearnaisesås och Sallad till, MUMMA!

Ni får ha en trevlig lördag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards