Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Linda - 26 mars 2010 20:00

Idag har jag ju fått åka ner till Göteborg igen och det är ju löningsdag idag, vilket innebär shopping för min del =)

Har vart och kikat i affärer, men jag har inte hittat så himla mycket.. Kollade inte super noga heller kan jag inte påstå. Men jag hittade lite som jag har faktiskt tänkt på ett tag nu som jag ville ha, då blir det inte bara spontant eller något som jag kommer ångra senare. Är jättenöjd med mina inköp som gjordes idag =)


Detta shoppade jag idag:

* Klänning med blommor på, 199 kronor, Ginatricot- SÅ SNYGG! Såg redan denna klänningen i Januari i Skövde men jag köpte den aldrig då! Använde mitt presentkort till denna också, gött!

* Topp med rynkad ärm, 79,5o kronor, H&M- Gillar verkligen den här toppen, billig var den också! Har funderat på denna ett bra tag också!

* Blus, 99 kronor, H&M- SÅ SÖT! Typisk blus i min smak! Gillar den som fan! Hade en 5o kronors kupong som jag använde till plaggen, alltid lika gött när det blir lite billigare! 

 

  

  

  

Av Linda - 26 mars 2010 19:30

Idag var det ju dags att åka ner till Göteborg igen efter mitt jävla misstag igår. Jag åkte med tåget som gick tio i elva så jag var nere till tolv och det var ju för att jag skulle till min frisör klockan ett.

När jag kom ner fixade jag en biljett tillbaka på söndag och det är klockan sju, då var biljetterna billiga plus att nu blir min helg hemma så jävla kort denna gången. Efter det gick jag in på Tidpunkten för att ersätta mitt gamla 1oo-kort, jävla Västtrafik som har tagit bort dem, fan så mycket enklare är de korten ju!! På Tidpunkten var det sjukt mycket folk och jag var rädd att jag skulle missa spårvagnen, men när jag gick ut på Drottningtorget igen så kom den =) Bra tajming där!  Lite synd att jag inte fick köpa kortet hos den snygga killen bakom disken bara, haha!!

Jag kom till min frisör fem över ett och jag hade tid ett, men det var ingen fara ju!

Hos M., gick det jätte bra, blev lite ovan med det nya håret (som ni ska få se) men jag har funderat på detta rätt jävla länge nu, och jag kände att detta vill jag göra nu en liten förändring!


När jag var klar hos M., åkte jag in till stan igen för att möta upp C. Han tyckte att mitt hår var snyggt och han var den första som fick se mig i det nya håret, han tyckte att det blev bra =) Däremot blev han nog liiite besviken över att jag inte hade tatuerat mig eftersom jag sa att det tar två timmar och jag ville överraska honom! Vi gick i alla fall runt i stan och tjötade, gick ner till Hamnen vid Operan och satt där en stund innan det blev för kallt. En trevlig eftermiddag med kära C., helt klart!

Han gillar ju inte att gå runt i affärer så när vi hade skiljts åt gick jag in på Kompassen lite snabbt och kollade. Hade ingen energi till att engagera mig alltför mycket. Lite hittade jag ju allt..

Sen var det bara att åka hem till mamma igen och hon blev minst sagt lite förvånad. Resten av kvällen spenderade jag på soffan sen, jag var så sjukt jävla trött verkligen! Det tar på krafterna att åka över 2o mil på en dag och sen gå upp dagen efter igen för att åka ner igen!

Just det ja, lönen som jag fick idag var välkommen =) Alltid lika grymt ra med löning tycker jag!

Hoppas att Ni haft en bra fredag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 26 mars 2010 10:00

  

 

Snart åker jag ner igen =)

Har ju en tid att passa där nere som jag inte kan avboka eller byta.

Ska bli jävligt gött att komma hem, festa, vara med underbara kompisar och sen göra något idag och imorgon!

Vad det är mina läsare det får Ni se på söndag!

Ha en bra fredag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards