Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

JOBB 7-16

Av Linda - 23 mars 2010 21:46

Imorse ringde de klockan sju och det var V. från Resursen som ringde, hon undrade om jag kunde komma in och jobba idag. Jag tackade ja nyvaken som jag var. Först trodde jag att jag hade missat att jag skulle jobba idag eftersom jag inte kollade upp det igår och sen blev jag förvirrad över tiden, i vanliga fall jobbar jag Aldrig till fyra en vardag. Men det gick ju ska inte säga något om det bara att jag blev lite förvånad..

Måste erkänna att jag är inget fan av att bli väckt så där på morgonen och imorse hade jag nog behövt sova några timmar till då jag somnade sent inatt, låg och läste lite för länge! Kan ju bli väckt på helgerna, men på vardagarna är det inte lika vanligt däremot. Härligt att jobba en vardag på dagen inget snack om saken! Annars så har dagen vart helt okej lite seg dock..

När jag slutade var det så jävla skönt att cykla hem och att få lägga sig på soffan under täcket, tro fan att jag somnade då! Det är ytterst, ytterst sällan att jag somnar på soffan, men jag orkade verkligen inte hålla mig vaken mer en timme blev det allt som allt.

Duschen efter maten var helt jävla wunderbar =) Nu är det slappande på soffan som gäller till DH.

Har Ni haft en bra tisdag folks? Tjing tjong!


Fick min Plaza Kvinna idag =) Undrar när deklarationspapprena kommer? Jag hoppas att de kommer nu i veckan.

  

 
 
Liinda

Liinda

23 mars 2010 22:33

sv:okej;P jo jag antar de på nåt sett så hitta hon dig:P ^^

http://Lindismalmis.bloggplatsen.se

 
Ackelina

Ackelina

24 mars 2010 08:53

Sv; Det jobbigaste är att jag kommer aldrig någonsin få en nanna kille. Fast vill inte ha han tillbaka för han är en riktig skitstövel. fattar inte att jag kudne vara tsm med honom. Men dem säger ju att kärleken är blind. :/

http://ackelina.webblogg.se

 
M A R i E (Mandelström På Ärten)

M A R i E (Mandelström På Ärten)

24 mars 2010 09:18

Tror hela Sverige väntar på dessa deklarationspapper. =)

Kul med tidningar, köper aldrig det längre. Vardagslyx. =)

Kram

http://www.mandelstrom.webblogg.se

 
Ackelina

Ackelina

24 mars 2010 13:13

Sv; Hatar att den är det :/

http://ackelina.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards