Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Linda - 13 mars 2010 15:42


Tycker att denna låten är jävligt skön =)

Vad tycker Du?

Av Linda - 13 mars 2010 13:26

Japp idag är det dags att jobba några timmar. Det är ju inte så många idag, men det blir som en bra mjukstart efter nattjobbet i torsdags, och efter min jävla förkylning som jag hade förra veckan.

Dem ringde fan förut från en annan avdelning hon såg att jag inte var tillgänglig, men då kanske man ska kolla vilka som är bokade också! Det där händer då och då att dem ringer när man redan ska jobba...

Kommer bli rätt lugnt iallafall. Först blir det mat, sen ska vi personal äta, kvällsfika och lägga dem boende, och sen är det ju dags för mig att gå hem. Kommer la kolla på Melodifestivalen sen beror nog lite på vem jag jobbar med, men jag tror att den personen kommer vilja se det så då får la jag göra det också en stund..

Måste in i duschen snart vill inte göra det sen när jag kommer hem ikväll. Tänkte gå till jobbet idag med ja.

Ni får ha en bra lördag folks! Tjing tjong!


UPDATE: Strax efter att jag hade skrivit inlägget ringde L., från den avdelningen där jag skulle jobba på, och det hade kört ihop sig med personal så jag fick byta avdelning och jobba en timme längre. Gör inte så mycket skulle ju ändå jobba!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards