Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Linda - 6 mars 2010 18:56

Jag har varken ork eller någon lust att skriva något nu när jag är sjuk. Tycker att man borde skriva massa inlägg när man är sjuk, men jag har ingen energi till det :O

Värdelöst av mig, jag vet, men det är ju inget roligt som händer för tillfället ändå. Känner ingen smak nu när jag äter, hahahaha, det är la det enda! Och detta mina läsare - det SUGER!

Min chef ringde igår och hon hörde inte att det var jag hon fråga om det var jag eftersom hon inte kände igen min röst - då är det ta mig fan illa.

Jag stack iväg till Willys och handlade där jag köpte Bröd, Gurka, Näsdukar, Risifrutti, Sallad, Skinka, Skagenröra och Smör.  Träffade M., på Willys också och henne ville jag inte prata med eller smitta ner när hon hörde hur jag lät.

Ska fortsätta med mitt OC-maraton tänkte jag la göra. Ni får ha en bra kväll folks! Tjing tjong!


På Willys köpte jag: Näsdukar, Risifrutti, Gurka, Bröd, Skinka, Sallad, Smör och Skagenröra.

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards