Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

Sjuk dag tre

Av Linda - 4 mars 2010 20:06

Jag blir galen på denna jävla hostan!! Jag hostar så att tårarna rinner, och då är det inte roligt =(

I efterhand känner jag att jag aldrig skulle jobbat i tisdags - det blev fan så mycket värre av det. Fast det är ju lätt och säga nu så här efteråt. Jaja, är bara att gilla läget så mycket jag kan.

Stekt potatis och en Risifrutti är vad jag har fått i mig idag.. Har ingen matlust alls - den är gone, gone!

Har blivit mer täppt, hostar mer och febern verkar gå upp och ner! Fan vad underbart jag har det just nu.

Var ute förut cykla till OKQ8 där jag skulle hämta en grej, och jag köpte med mig VeckoRevyn hem. Det är inte alls långt dit, men jag orkade verkligen inte gå. Kallt som faaaan var det ute även om solen sken.

Nu kollar jag på O.C som jag ska göra resten av kvällen innan jag lägger mig =)

Har Ni haft en bra dag folks? Ni får ha en fortsatt bra kväll! Tjing tjong!


 
 
M A R i E (Mandelström På Ärten)

M A R i E (Mandelström På Ärten)

5 mars 2010 05:59

Hosta är ju så drygt, man blir ju helt slut i kroppen. Krya på dig nu!

Tack, men vet inte om det är något att gratta till redan. Alla blir ju kallade till första testerna om man är behörig. =)

Kram

http://www.mandelstrom.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards