Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Linda - 4 mars 2010 20:06

Jag blir galen på denna jävla hostan!! Jag hostar så att tårarna rinner, och då är det inte roligt =(

I efterhand känner jag att jag aldrig skulle jobbat i tisdags - det blev fan så mycket värre av det. Fast det är ju lätt och säga nu så här efteråt. Jaja, är bara att gilla läget så mycket jag kan.

Stekt potatis och en Risifrutti är vad jag har fått i mig idag.. Har ingen matlust alls - den är gone, gone!

Har blivit mer täppt, hostar mer och febern verkar gå upp och ner! Fan vad underbart jag har det just nu.

Var ute förut cykla till OKQ8 där jag skulle hämta en grej, och jag köpte med mig VeckoRevyn hem. Det är inte alls långt dit, men jag orkade verkligen inte gå. Kallt som faaaan var det ute även om solen sken.

Nu kollar jag på O.C som jag ska göra resten av kvällen innan jag lägger mig =)

Har Ni haft en bra dag folks? Ni får ha en fortsatt bra kväll! Tjing tjong!


Av Linda - 4 mars 2010 13:20

  

  

  


Nu har jag suttit och kollat igenom Plaza Kvinnas Januari nummer 2o1o, för att se om det fanss något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat några produkter, men det är inte så många denna gången.


Detta hittade jag i Plaza Kvinnas Januari nummer 2o1o:

* Biotherm Biopur Pore Reducer Ansiktsmask, 275 kronor- Om din hy behöver en rejäl uppfräschning är denna porrengörande mask rena underverket. Den doftar gott, verkar supersnabbt; på endast en minut, och när du har tvättat bort den har du en ny, frisk och superlen hy, Gör din gråa, trötta vinterhy till ett minne blott. En fräsch favorit!

* DKNY Klänning finns hos www.netaporter.com, 457o kronor- Snygg klänning! Gillar rosetten i midjan!

* Louis Vuitton Courtney Clutch, 169oo kronor- Fin väska! Snyggt med nitarna till det rosa tycker jag!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards