Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Linda - 26 februari 2010 22:04

Jag har inte haft någon ork att blogga idag faktiskt, och det är ju så ibland. Har haft ont i magen, vart illamående och vart allmänt slö faktiskt. Jävla skit, kan inte åka på någon kräksjuka nu - det orkar jag inte för tillfället! Har ju fått min älskade LÖN idag så jag har vart iväg och storhandlat! Det bästa är nog att det är PLUSGRADER ute, och snöhelvetet håller på att töa. Däremot är slasket inte det roligaste som finns kanske, men skönt att man kunde se asfalt på en del ställen..

Var dock jobbigt att cykla till PA:s jag slira som fan med cykeln, och det var svårt att ha kontroll över styret emellanåt - det var lite jobbigt och jag svor. Jaja, jag ramlade inte i alla fall!

Nu har jag lite fredagsmys är så sjukt slö i hela min kropp! Måste hålla mig vaken dock till finalen i Curlingen =) HEJA SVERIGE! Sitter och kollar på Finland-USA nu, och dem jävla amerikanerna leder stort, TYVÄRR!

Hoppas att Ni haft en bra fredag folks! Tjing tjong!


  

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards