Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Linda - 24 februari 2010 23:23

     

 

FAN VAD UNDERBART MED OS-GULD KILLAR =)

För cirka en och en halv timme sedan avgjordes herrarnas stafett på 4x1o km.

Ni åkte riktigt jävla bra idag också. Detta guldet var verkligen väntat - det var ju 22 år sedan sist Sverige vann på denna distansen. Så detta var mer än välkommet - helt klart!

Helt jävla UNDERBART att NI slog Norge, och den där tykna jävla Northug! Han är ju en sådan jävla diva va! FY FAAAAAAN! Där har jag fått en att INTE gilla nu kan jag säga.

Men det viktigaste är att NI VANN!

STORT GRATTIS TILL DANIEL RICHARDSSON, JOHAN OLSSON,  ANDERS SÖDERGREN och MARCUS HELLNER TILL GULDET!

Av Linda - 24 februari 2010 22:44

  

  

  


Nu när jag har läst ut Glaze December nummer 2oo9, hittade jag inget speciellt att skriva om i det här numret. Så blir det ju ibland.

Så därför har jag suttit och kollat igenom tidningen istället för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag hittade några få produkter den här gången.


Dettta hittade jag i Glaze December nummer 2oo9:

* Nuxe Huile Prodigieuse Olja, 245 kronor- En modern klassiker skulle man kunna kalla Nuxes älskade olja "Huile Prodigieuse". Den återfuktar, mjukgör och reparerar samtidigt som den piggar upp vintergrå hy och ger sexig lyster. Oljan finns även med guldskimmer som är perfekt på nyårsfesten.

* Klänning Åhléns, 299 kronor- Fin klänning i en fin färg!

* Bild på Glaze December nummer 2oo9.

Av Linda - 24 februari 2010 17:34

Idag var det dags att tvätta lite. Hade inte så mycket denna gången. Ville mest tvätta sängkläderna, och byta dem så nu är det gjort, och jag har skakat av alla kuddar och mitt duntäcke. Alltid lika härligt att fått det gjort!

Linda ringde tidigare idag också ja. Hon fråga om jag ville följa med till Mingus och luncha. Nachostallriken var likda god som vanligt =) Mätta och belåtna blev Linda, S., och jag! Vi gick lite snabbt på stan efteråt också för att uträtta lite ärenden. Trevlig tidig eftermiddag med andra ord!

Blir inte att fixa någon mat idag ska nog ta en macka bara tror jag. Måste dock ner till ICA för att lämna in mitt paket från H&M behöver ha en liten större storlek på min jacka en större får det bli..

Hoppas att Ni haft en bra onsdag folks! Tjing tjong!


Fick lite grymma kuponger från H&M idag också ja =)

  

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards