Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Linda - 23 februari 2010 23:06

Idag var det dags för att jobba kväll. En helt underbar dag faktiskt. Solen sken och himlen var så fint blå =) Så jävla typiskt att man ska iväg och jobba bara då har solen en förmåga att titta fram - enbart för att jävlas med mig känns det som. Visst jag njöt ju tidigare på dagen, men det blev lite förstört idag när man ska jobba kväll.

När jag hade gått upp fick jag koka lite Ris och göra Bearnaisesås då det inte blev något över från igår behöver ju äta när man jobbar på kvällen så här.

Jag har inte haft någon energi från eftermiddagen och framåtm - vart har den tagit vägen? Ja, inte har den vart i min kropp!! Vart helt slut så sängen ska bli skön att lägga sig i kan jag lova!


Dem höll på att skotta bort snön från plåttaket på balkongerna inklusive min tidigare idag - bra det då slipper jag oroa mig över att allt kommer att rasa.

SHIT, vilken spännande dag va?    Så roooligt har jag en tisdag som denna (ironi till tusen). Nu ska jag däremot sova. Äckligt skönt ska det bli. Helt slut! God natt på Er! Tjing tjong folks!


Fick i alla fall kul post idag, min Plaza Kvinna =)

  

Av Linda - 23 februari 2010 14:28

  

  

  


Nu har jag suttit och kollat igenom SOLOs Januari nummer 2o1o, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat några produkter och det blev inte så många denna gången.


Detta hittade jag i SOLOs Januari nummer 2o1o:

* Giuseppe Zanotti Pumps finns hos www.savannahs.se, DÅ 8295 kronor NU 58o7 kronor- SNYGGA Skor! VILL HA! Men tyvärr lite för dyra för min plånbok!

* Rupert Sanderson Pumps finns hos www.savannahs.se, DÅ 4195 kronor NU 2937 kronor- SYGGA Skor! Snygg färg! Gillar den metallic-lila färgen!

* Guerlain Poudre Imeriale Skimmerpuder, 795 kronor- VILL HA! Gillar puffen blir extra lyxigt! Passar till ansikte och kropp!

Av Linda - 23 februari 2010 13:36

Nu när jag har läst ut SOLOs Januari nummer 2o1o, kom jag till den här artikeln som handlade om 21 överraskningar han inte vill ha. Jag tänkte skriva ner tipsen som jag kunde läsa i artikeln, och ta dem lite med en nypa salt.


Du är upp över öronen förälskad. Självklart vill du visa det för honom men du vet inte riktigt hur. SOLO har listat 21 kärleksförklaringar som vi inte rekommenderar om du vill behålla honom.

Artikeln är skriven av Emma Johansson.

 

OM DU VILL BEHÅLLA HONOM SÅ BÖR DU INTE...

1. Tatuera in hans namn efter första dejten.

2. Supa honom redlös och ta med honom till en tatuerare som skriver ditt namn över hans rygg. SOLO tycker detta klassas som övergrepp.

3. Göra en scrapbook med honom på varje sida.

4. Dyka upp, som gubben i lådan när han har grabbkväll för att gnugga honom i kinderna och säga att han är så söt och påminna honom om det kalla vädret samtidigt som du överräcker en stickad mössa med hans namn på.

5. Leka Anna Skipper och rensa hans kylskåp tills det bara är grönsaker kvar.

6. Göra en total makeover så att du blir en kopia av hans mamma. Han kanske älskar sin mamma men att bli en look-a-like av någon vars köttbullar han avgudar garanterar inte att han vill ligga. Och det vill ju du.

7. Skriva en dikt om ert sexliv och lägga ut på Facebook.

8. Ställa dig på en bardisk och sjunga en kärleksballad som du dedikerar till din fina älskling, komplett med slängkyssar och puttenuttiga smeknamn.

9. Städa hans hem utan att han vet om det och slänga alla saker som du inte tycker är snygga (inklusive en bucklig fotbollspokal som stod i en glasmonter).

1o. Följa efter honom och skrika att du älskar honom. Det finns en risk att han börjar springa istället för att säga samma sak tillbaka.

11. Dyka upp iförd enbart trenchcoat fast han tidigare har nämnt att han har släkten på besök.

12. Göra en hemsida om er kärlek och lägga ut en länk till sidan på Facebook.

13. Skriva ett kärleksmeddelande med dina nycklar på hans nyvaxade bil.

14. Klä ut dig till man för att kunna följa med på hans grabbkvällar. Vi rekommenderar att du låter honom gå själv istället, så ofta han vill.

15. Tapetsera om hans lägenhet med bilder på dig själv. En bild kan vara fint men en hel vägg kan kännas lite creepy.

16. Trycka upp en t.shirt där det står "Jag älskar min flickvän" tillsammans med en bild på dig själv som du insisterar på att han ska ha på sig.

17. Säga upp din lägenhet och flytta in hos honom utan att han vet om det.

18. Göra ett montage på hur era framtida barn kommer att se ut och hänga upp det på väggen hemma hos honom. Och hans föräldrar.

19. Göra om ett rum i hans lägenhet till barnrum och kommentera hur söta alla barn på teve är. Det är de inte.

2o. Byta till hans efternamn utan att han vet om det.

21. Berätta att du bokade kyrka och köpte bröllopsklänning innan ni träffades. Det börjar därför bli lite bråttom för honom att fria eftersom bröllopet är planerat för nästa sommar och du verkligen vill att kusin Tito ska hinna boka flygbiljetter...

 

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards