Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Linda - 14 februari 2010 22:44

Imorse var det dags att gå upp tidigt. De ringde faktiskt från jobbet igår, och frågade om jag kunde jobba natten istället för idag, men jag sa att jag helst gärna ville jobba denna delade turen idag. Dels var jag intställd på det sen hade jag sovit dåligt på fredagsnatten. Plus att det var längesen jag jobbade dagtid och inte natt... Kommer jobba dagar i veckan, och det tar ett tag för mig att sälla om mig från natt-dag.

Men det gick i alla fall bra imose att komma upp och cykla till jobbet. Är så jävla ännu mer trött på snön och all is framförallt - den är så jävla lurig. Cyklar som en galning på morgonen när jag ska iväg och jobba. Ingen vurpa än så länge i vinter, peppar peppar! Vill dock inte vurpa med cykeln heller då det gör för jääävla ont!


Annars har den här dagen SUGIT RÖV! Varför, håller jag för mig själv, men det finns vissa anledningar till detta. Sen att jag har PMS ovanpå detta gör ju inte saken lättare eller för lite sömn..

Jag hoppas att Ni haft en bra Alla  -ans dag folks! God natt på er och sov så gott! Tjing tjong folks!


  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards