Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Linda - 13 februari 2010 23:26

Ja, det gick åt helvete för Helena Jonsson idag som hamna på 12:e plats, 16:e plats kom någon Nilsson på, och Anna-Carin Olofsson kom på 2o:e plats!

Men som tur är är det fler tävlingar och nästa är på tisdag! Hoppas på bättre placeringar då.

Helena sköt jävligt bra idag ändå, men det måste vara något som inte stämde med skidorna antagligen. Anna-Carin bommade en gång i alla fall..

Gick inte så jävla bra för tyskorna heller de som brukar vara riktigt bra annars.

Aja, återstår att se helt enkelt =) Nu ska jag sova! Natti folks! Tjing tjong!


  

Av Linda - 13 februari 2010 12:56

  

 

För en Sportgalning som mig så säger jag bara det igen: ÄNTLIGEN har OS börjat!

Fy fan som jag har längtat efter att spelen i Vancouver ska dra igång!

Jag säger då det - vi ses om två veckor folks! Kommer titta som fan på spelen!

Och världens bästa Peter Forsberg bar självklart fanan inatt =)
HE´S THE KING!

 

Tyvärr har det blivit en tråkig inledning på spelen då en Georgisk rodelåkare har dött på träning. Fy fan vad hemskt! Det är det värsta som kan hända. Dem har tränat i fyra år för att åka dit så händer detta...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards