Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Linda - 10 februari 2010 21:12

Inatt är det dags för jobb igen ja. Långnatt denna gången, hoppas det går bra att jobba. Men vi ska vara fyra inatt två i varje hus, och det är ren jävla LYX vill jag lova =) Men jag kommer vara själv i två timmar, men de där två timmarna går ju så jävla fort så det är lugnt!

Jag har fixat lite här hemma under dagen. Vart på PA:s och handlat lite, ätit mina Pannkakor från igår md sylt på (min var ju typ slut igår), vilat i en och en halv timme,och efter vilan blev det en dusch! Jag har köpt mig en bibel idag med ja - OS-bibeln =) Sportgalning som jag är så passar den mig perfekt! På Pa:s köpte jag Aftonbladet med OS-bibeln, Chic, Ciabatta bröd, Dumle, Glamour, Gurkor, Hallonsylt, Sallad och Topz.

Hinner tyvärr inte skrva så mycket mer nu ska snart cykla iväg till jobbet. Sov gå gott folks! Hoppas att Ni haft en bra dag? Tjing tjong folks


På Pa:s köpte jag detta: Aftonbladet med OS-Bibeln, Chic, Glamour, Sallad, Topz, Dumle påse, Gurkor, Ciabatta och Hallonsylt refill. 

  

Av Linda - 10 februari 2010 13:54

  

   

   

   

     


Nu har jag suttit och kollat igenom VeckoRevyn nummer 26 (1o December) 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat några produkter den här gången.


Detta hittade jag i VeckoRevyn nummer 26 (1o December) 2oo9:

* Lipsy Klänning i Sidenorganza, 1249 kronor- Snygg klänning! Känns lite lyxig med tanke på materialet!

* The Body Shop Liquid Lip Colour Ofärgat Läppglans, 159 kronor- Detta är inte speciellt dyrt vilket är ett extra plus! 

* Escada Desire Me 3o ml EdP, 435 kronor- VILL HA! Parfym med doft av choklad och orkidée! Jag gillar både choklad och orkidéer så denna borde passa mig perfekt, haha!

* Id Bare Minerals Flawless Definitions Mascara, 365 kronor- Den lilla specialborsten i plast är inget mindre än ett mirakel. Den kommer åt varje enskild liten frans och ramar fint in ögonen utan minsta kladd. Fransarna känns längre och fylligare och det är enkelt att bygga på med flera omgångar. Helt enkelt fantastisk!

* Bustier KappAhl, 249 kronor- Fin bustier i spets!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards