Direktlänk till inlägg 7 februari 2010

Seg och trött slapp söndag

Av Linda - 7 februari 2010 23:16

Idag gick jag upp strax innan halv tre. Sov hyfsat bra idag ändå, även om det tog lite tid innan jag somnade imorse. Har dock känt att jag har vart jävligt trött i hela kroppen idag efter nattjobbet det blev en del springande inatt..

Har vart hos en kompis nu på kvällen vi har lagat mat tillsammans, och tjötat om lite allt möjligt! Det var en trevlig middag =) Jag testade även att ligga på en spikmatta; när jag reste mig upp såg jag stjärnor.. Det var rätt skönt får jag säga låg inte ens tio minuter, men skönt var det i alla fall. Kanske borde införskaffa mig en?!

Nu däremot måste jag sova är helt slut efter nattens jobb. Hoppas att Nf haft bra söndag folks! Tjing tjong!

 
 
M A R i E (Mandelström På Ärten)

M A R i E (Mandelström På Ärten)

8 februari 2010 10:15

Trevligt avslut med middag och trevligt sällskap. =)
Jag har aldrig testat en spikmatta men skulle vilja. Jag har ont i axlarna ofta nu när jag ligger på stranden hela dagarna. :P
Kram

http://www.mandelstrom.webblogg.se

 
i d a-

i d a-

8 februari 2010 12:05

Sv: Jag köpte den via nätet av en tjej som sålde den i sin blogshop, så jag har absolut ingen aning :P Åh va kul, men ja, förstår precis vad du menar! Det är hemskt att sitta och kolla på alla nya sommarkläder och veta att man inte kan ha på sig dem på hur många månader som helst :(

Jag tyckte inte riktigt om Kristoffer, han var lite för "åh jag är så snygg" för mig :P Cimon däremot avgudar jag ^^

http://lifeoftomorrow.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards