Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Linda - 6 februari 2010 17:00

Inatt är det dags för lite jobb i några timmar. Jag hoppas att jag kommer orka med natten eftersom jag inte har sovit speciellt bra denna natten som var. Men det är ju inte så många timmar i och för sig.

Det var ett tag sedan jag jobbade helg nu faktiskt. Jobbade en lördag under hela Januari månad, och det är inte mycket det. Är van att jobba mer på helgerna faktiskt så det går bra att jobba idag.


Har inte gjort något speciellt idag kan jag inte påstå. Har hållt på lite med min Facebook, tagit bort en massa onödig skit som inte behöver vara kvar där enligt mig. Och det tog verkligen sin lilla tid!

Har kollat på OS-Nostalgin på SVT1 sen klockan två nu. Kul att se gamla klipp från de Olympiska Vinter Spelen =) Fy fan vad jag rös när jag såg Tre Kronors OS-final mot Kanada i Lillehammer, 1994. Rös som faaaaaan när jag såg Foppas straffar =) NOSTALGI PÅ HÖG NIVÅ! Speciellt för mig som älskar sport - loooove it!

Kommer se imorgon också när jag har gått upp på eftermiddagen. Måste ju se från Turin OS, 2oo6. Wunderbar säger jag bara.


Linda har fest ikväll så jag ska snart äta, sen ska jag duscha snabbt för att sedan gå ner till henne en stund. Kommer dricka vatten så tråkig är jag denna helgen ;-)

Kommer vara där en liten stund för att sen gå hem, och vila mig lite, äta godis och dricka ett glas Pepsi så jag orkar med hela natten. Få upp sockret måste man för att orka vara vaken, men jag kommer bli trött runt tre ändå som jag brukar bli!

Vad ska Ni hitta på ikväll då? Festa lite kanske? Ni får ha en trevlig lördag folks! Tjing tjong! 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards